اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۶ مأموریت رهبری به بسیج اولویت کار در سرخه خواهد بود

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: ۶ مأموریت رهبر معظم انقلاب اسلامی به بسیج اولویت کار در سرخه خواهد بود.

۶ مأموریت رهبری به بسیج اولویت کار در سرخه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی در آیین معارفه خود به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه که با حضور فرمانده سپاه استان سمنان، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان و شماری از مسؤولان در فرهنگسرای باران سرخه برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در همایش فرماندهان سپاه اظهار کرد: رهبری در این جمع فرمودند از سپاه 100 درصد راضی هستم؛ ولی قانع نیستم. ما پاسداران هم هیچ‌گاه نباید قانع باشیم.

وی تصریح کرد: امروز باید تمام تلاش خود را در جهت اهداف انقلاب و حفظ دستاوردهای آن انجام دهیم.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه افزود: ما نباید قانع شویم تا اینکه به درجه رفیع شهادت برای خودمان و به ظهور برای جامعه اسلامی ختم شود.

عبداللهی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مجمع فرماندهان سپاه هشت فرمان به فرماندهان داده‌اند، افزود: رهبری در فرمان‌های خود فرمودند جوان بمانید و محافظه‌کار نشوید، نگاه فرامرزی را استمرار دهید و با دستگاه‌های نظام همکاری و هم‌افزایی داشته باشید، جهادی کار کنید، برای نقش‌آفرینی در حوادث بزرگ آماده باشید، هوشیاری و ارزیابی دقیق و واقع‌بینانه از دشمن داشته باشید؛ ولی مطلقاً نترسید، مردمی باشید و در آخر معنویت را بالا ببرید و امروز ما فرماندهان به انجام این دستورالعمل مهم موظف هستیم.

وی با اشاره به اینکه فرمانده معظم کل قوا اخیراً 6 مأموریت مهم به بسیج داده‌اند، گفت: ما خود را موظف به پیگیری این مأموریت‌ها می‌دانیم؛ 6 مأموریت بسیج شامل خدمات گسترده بسیج را هنرمندانه به اطلاع عموم مردم برسانید؛ در میادین دفاع سخت، نیمه سخت و نرم آماده‌به‌کار باشید؛ در همه محله‌ها حضور داشته باشید و غافلگیر نشوید، البته با راهبرد و تاکتیک عمل کنید؛ همیشه در جنگ نرم یک گام جلوتر از دشمن باشید، می‌شود.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه اضافه کرد: رهبری امروز به بسیج بیش از گذشته مأموریت می‌دهند؛ بسیج در برهه کنونی بیش‌تر واکنش‌گر است، البته این لازم است و باید باشد؛ ولی ایشان به بسیجیان مأموریت می‌دهند که خود را به‌عنوان بسیجی آماده و تقویت کنند.

عبداللهی اضافه کرد: باید حرکات دشمن را پیش‌بینی کنیم تا اتفاقات اخیر، مجدداً در کشور تکرار نشود.

وی با بیان ادامه مأموریت‌های بسیج تصریح کرد: ارتباط خود را با مساجد تقویت کنیم. رهبری تأکید دارند که بسیج از مساجد متولد شده است و باید اکنون نیز در مساجد باشد.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه اضافه کرد: با مجموعه‌های همسو با اهداف بسیج، هم‌افزایی و همکاری لازم است و ششمین مأموریت در عین گستردگی، چابک بودن است.

عبداللهی گفت: همه ما باید تمام تلاش خود را در این حوزه‌ها به کار ببریم. اگر بخواهیم ظهور اتفاق بیفتد، باید «اجتماع فی قلوبهم» محقق شود تا همه در مسیر تحقق گام دوم انقلاب نقش‌آفرین باشیم و گام‌های محکمی برداریم.

به گزارش فارس؛ سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در این مراسم، سرهنگ مرتضی عبداللهی را به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه معرفی کرد.

عبداللهی پیش از این در مسؤولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان مشغول به خدمت بوده است.

در این مراسم، از سرهنگ عباسعلی کاظمی، فرمانده قبلی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه قدردانی شد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول