اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم توجه هیأت‌های ورزشی سمنان به ورزش بانوان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: هیأت‌های ورزشی استان سمنان به ورزش بانوان هم‌ردیف با ورزش مردان توجه خواهند کرد.

لزوم توجه هیأت‌های ورزشی سمنان به ورزش بانوان

مجتبی جانعلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، در پاسخ به سؤالی پیرامون اقدامات انجام شده برای ورزش بانوان اظهار کرد: مبالغی را به هیأت‌های ورزشی استان سمنان تخصیص دادیم که بخشی از آن، مختص ورزش بانوان خواهد بود.

وی افزود: تأکید شده است تا با نظارت مسؤول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان فعالیت‌هایی در این بخش انجام شود و تلاش می‌کنیم اتفاقات خوب ورزش آقایان در بخش بانوان هم دیده شود.

وظیفه‌ای در تیم‌داری نداریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در واکنش به حضور تیم پیام سرخه در لیگ دسته سه فوتبال کشور گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان وظیفه‌ای در تیم‌داری ندارد و در این مقوله ورود پیدا نمی‌کنیم.

جانعلی بیان کرد: در بحث جذب اسپانسر به اهالی ورزش کمک می‌کنیم؛ ولی مسؤولان تیم‌ها باید در این رابطه کار کنند.

وی تصریح کرد: ورزش و جوانان استان سمنان نقش واسطه‌ای دارد؛ مردم باید حامی تیم‌ها باشند تا در لیگ حضور یابند.

پیگیری درخواست یک ورزشکار

جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در پاسخ به سؤال یکی از مخاطبان که «نزدیک به یک سال است برای غریق نجاتی ثبت‌نام کردیم و امتحانات را هم پشت سر گذاشتیم؛ ولی هنوز مدرکمان را نگرفته‌ایم و در دست پیگیری است؛ تکلیف ما چیست؟» گفت: این مخاطب باید به معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان مراجعه کند؛ این موضوع پیگیری می‌شود و مخاطب جواب قانع‌کننده‌ای دریافت می‌کند.

پیگیری مشکلات برخی ورزشکاران سرباز

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان همچنین با اشاره به مشکلات برخی ورزشکاران سرباز نیز گفت: اگر بتوانیم تمرینات را خارج از ساعت اداری در استان سمنان از طریق سپاه استان برنامه‌ریزی کنیم، امتیازی برای ورزشکاران سرباز استان محسوب می‌شود.

جانعلی بیان کرد: می‌توان پیگیری کرد تا سربازان ورزشکار جای خدمت، عضویت در تیم را در برنامه داشته باشند و دو سال خدمت خود را با فعالیت در این تیم انجام دهند.

انتهای پیام /74035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول