اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خداحافظی سمنان با میزبانی‌های بی‌فایده/ سمنان؛ پذیرای اردوهای تیم ملی

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از خداحافظی این استان با میزبانی‌های بی‌فایده مسابقات ورزشی کشوری خبر داد و گفت: سمنان پذیرای اردوهای تیم ملی خواهد بود.

خداحافظی سمنان با میزبانی‌های بی‌فایده/ سمنان؛ پذیرای اردوهای تیم ملی

مجتبی جانعلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به اولویت‌ها و شاخص‌های برنامه‌ریزی‌شده برای پیشبرد امور ورزش استان سمنان، استعدادیابی را اولویت نخست برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان بیان کرد.

وی افزود: امسال میزبانی‌ها را از مباحث کاری ورزش و جوانان استان سمنان خارج کردیم؛ سال گذشته 20 میزبانی کشوری داشتیم و امسال جلوی میزبانی‌ها را گرفتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: میزبانی باید برای استان سمنان آورده‌ای داشته باشد؛ وقتی میزبانی آورده‌ای ندارد، چرا باید در این بخش هزینه کنیم؟

جانعلی بیان کرد: ابتدا باید به تقویت ورزش خود استان سمنان توجه کرد و بعد میزبانی داشت.

جانعلی بیان کرد: امسال پذیرای اردوهای تیم ملی هستیم؛ چون به بحث فنی ورزشکاران استان سمنان هم کمک می‌کند و مربیان ما در کنار مربیان تیم ملی قرار می‌گیرند و تیم منتخب ما در کنار تیم ملی تمرین می‌کند.

هیأت‌های ورزشی سمنان اعتبارات خوبی دریافت کرده‌اند

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان همچنین با بیان اینکه هیأت‌های ورزشی استان سمنان امسال اعتبارات خوبی دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: امسال عذری نباید در رشد فعالیت‌های ورزشی سمنان آورده شود.

جانعلی بیان کرد: سال گذشته از بین 31 استان کشور، در بخش ورزش آخر شدیم و استعدادیابی را باید بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: بنده هم مربی و هم رئیس هیأت بوده‌ام و توقعات هیأت‌ها را می‌دانم و تلاش می‌کنیم تا آنچه در لیاقت استان سمنان است، اتفاق بیفتد.

وضع ورزش شهرستان‌ها؛ بهتر از سمنان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان همچنین درباره برگزاری رقابت‌های ورزشی در شهرستان‌ها گفت: وضع ورزش در شهرستان‌های دیگر، خیلی بهتر از سمنان است.

جانعلی با اشاره به اینکه برخی شهرستان‌ها رئیس هیأت در شماری از رشته‌های ورزشی نداشتند، اظهار کرد: رؤسای هیأت‌های استانی این رشته‌ها می‌گفتند ما کار شهرستان‌ها را هم انجام می‌دهیم؛ در صورتی که نباید به این شکل باشد.

وی با بیان اینکه همه شهرستان‌ها در ورزش برنامه دارند، اظهار کرد: باید به تقویت ورزش سمنان و شهرستان‌ها توجه بیشتری شود.

انتهای پیام /74035/م/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول