خب پس اتمی رو بسازیم دیگه.
@user170910157604706980716 خرداد 1405در پاسخ بهبه این حرفا دلتون خوش نکنید. قدرت زمانیه که طرف جرات نکنه حمله کنه. الان که شب وروز به اسم حملات دفاعی داره میزنه و شما هم نگران خراب شدن مذاکره اید
@user170910151309877577816 خرداد 1405در پاسخ بهخوب احتمالا توافق نزدیک است گفتند یه چند کلمهای بگو که مصرف داخلی برای ایران داشته باشد
@user170910054537837871816 خرداد 1405در پاسخ بهیک روز میگین ما به ترامپ گوش نمیدیم.یک روز هم میگین ترامپ اگه بگه قدرت ما زیاد هست، خیلی زیاده.یخورده منطق داشته باشین.
@user17702316159116 خرداد 1405در پاسخ بهفقط یک چیز ملت با شرف ایران را خوشحال می کند ازمایش هسته ای کاری که 70 سال پیش انجام شده. البته ملت بی شرف هم خواسته هایی داشتند از جمله نوکری ناتانیاهو .😡
@user170910008330814339516 خرداد 1405حمله آمریکا به ایران مثل حمله یک شرور و قمه کش به خانه کسی است و تمام اموال آن خانه را نابود کرده به اعضای آن خانواده صدمات مرگبار وارد کرده بجای مجازات شرور وگرفتن غرامت بگویند بیاییدبا هم مصالحه کنیدو هرچه شرور هم میخواهد به او بدهیدتا مسئله فیصله داده شود مگرچنین چیزی داریم بایدشرور اشدمجازات شود
@user170910052741738698216 خرداد 1405در پاسخ به#باید_بمب_اتم_بسازیم. بعد هم حمله ی زمینی کنیم به این کشور های عربی و رژیم صهیونیستی. همه ی دشمنا رو باید بکشیم.
@Moohhammad16 خرداد 1405در پاسخ بهمرگ بررژیم صهیونی لعین شیطان نجس العین اکبرآمریکا ی منفور جنایت کارجهان خوار دزدام الفسادقرن بزرگترین شیطان جهانلعنت الله علیهو رژیم نحس نجس احمق صهیونی حرا م زا ده باند وحشی خبیث جنایت کار هار نجس العین کودک کش منحوس ملعون کافرنحس ترین نحس نجس جهاناللهم فضاعف علیهم اللعن منک و العذاب الالیم