حمله آمریکا به ایران مثل حمله یک شرور و قمه کش به خانه کسی است و تمام اموال آن خانه را نابود کرده به اعضای آن خانواده صدمات مرگبار وارد کرده بجای مجازات شرور وگرفتن غرامت بگویند بیاییدبا هم مصالحه کنیدو هرچه شرور هم میخواهد به او بدهیدتا مسئله فیصله داده شود مگرچنین چیزی داریم بایدشرور اشدمجازات شود