آغاز فعالیت ادارات گیلان با ۲ ساعت تأخیر برای فردا شنبه

با ابلاغ استانداری گیلان و در راستای اجرای دستورالعمل معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند در روز شنبه ۶ تیرماه، در صورت نیاز، با حداکثر دو ساعت تأخیر و به‌صورت شناور در محل کار حاضر شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با توجه به برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل تیم ملی مصر در ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه ۶ تیرماه، این تصمیم با هدف فراهم کردن فرصت همراهی کارکنان با این رویداد مهم ملی در کنار خانواده و در راستای تقویت روحیه، همدلی و غرور ملی اتخاذ شده است.بر این اساس، تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها، شهرداری ها، مراکز آموزش عالی و بانک های استان موظف‌اند ضمن اجرای این ابلاغیه، برنامه‌ریزی لازم را به‌گونه‌ای انجام دهند که ارائه خدمات به مردم بدون وقفه و با حفظ کیفیت و نظم اداری ادامه یابد.#تیم_ملی #گیلان #جام_جهانی
21:44 - 5 تیر 1405
جامعه
استان ها
گیلان

1 بازنشر
8752 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌ایران سرو بلند‌
@user17091015321187392883 ساعت پیش
در پاسخ به
دعا و حمایت و تقویت روحیه بازیکنان از محل کار هم میشه انجام داد شما دوساعت مرخصی با حقوق را از بیت المال حساب نکنید دعا و حمایت پیشکش