اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برپایی موکب الحسین(ع) برای ارائه خدمات به همراهان بیماران کرونایی در قوچان

رئیس اداره‌ اوقاف و امور خیریه قوچان از برپایی موکب الحسین(ع) برای ارائه خدمات به همراهان بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد.

برپایی موکب الحسین(ع) برای ارائه خدمات به همراهان بیماران کرونایی در قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، احمد محمدیان بیان کرد: اوقاف قوچان با مشارکت نیروی مقاومت بسیج و گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در ادامه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خود برای مقابله با موج پنجم کرونا، با ارائه خدماتی متفاوت ضمن در نظر گرفتن تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی، محلی را برای خدمت‌رسانی به همراهان بیماران کرونایی بستری در بیمارستان موسی‌ ابن‌ جعفر(ع) در این شهرستان ایجاد کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قوچان افزود: با اوج گرفتن موج پنجم کرونا شاهد شلوغی محوطه بیمارستان‌ها هستیم که توسط همراهان بیمار برای پیگیری امور درمانی بیماران خود تجمع کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در همین راستا یک موکب به ظرفیت شبانه ۲۰ نفر به تفکیک زن و مرد از ۲۸ مرداد ماه با برخورداری از امکانات اسکان موقت و پذیرایی شامل دو وعده غذای گرم متبرک از عوائد موقوفات، امکان شارژ تلفن، استفاده اینترنت پرسرعت، استفاده از چای و آبجوش در محوطه بیمارستان راه‌اندازی شده است.

محمدیان گفت: تمام بخش‌های کرونایی بیمارستان موسی ابن جعفر(ع) قوچان، جهت استفاده بیماران کرونایی به اینترنت پرسرعت مجهز شد و خدمات آبمیوه عسل و اهدا تسبیح، خدمات بالینی و ماساژ بیماران و پخش محتوای مناسب از طریق فلش و تلویزیون‌های بیمارستان جهت تقویت روحیه بیماران روزانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول