اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مهار آتش‌سوزی مهیب انبار و کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیک در شمال شرق مشهد

افسرنگهبان آتش‌نشانی مشهد از عملیات آتش‌نشانان ۴ ایستگاه برای مهار حریق در یک انبار و کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی در روستای شیر حصار در شمال شرق این شهر خبر داد.

مهار آتش‌سوزی مهیب انبار و کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیک در شمال شرق مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشیار مصطفی علیزاده اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام این حادثه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۴۲,۸,۶,۱۸ را به همراه خودروهای سنگین اطفای حریق و پشتیبانی به محل اعلامی اعزام شدند.

افسرنگهبان آتش‌نشانی مشهد یادآور شد:  با حضور امدادگران مشخص شد، آتش‌سوزی در داخل یک کوره آجرپزی که کاربری آن به انبار و کارگاه‌ فرآوری ضایعات پلاستیکی تغییر پیداکرده بود رخ‌داده و حریق در حال سرایت به اطراف بود.

وی ادامه داد: بلافاصله آتش‌نشانان از چندین جهت ضمن محاصره آتش، این حریق را در دقایق اولیه کنترل و پس از ساعتی عملیات لکه‌گیری و کاوش در محل، به‌طور کامل آتش‌سوزی را مهار کردند.

علیزاده  با اشاره به اینکه علت دقیق وقوع این حریق در دست بررسی است، ابراز کرد: خوشبختانه این آتش‌سوزی تلفات جانی نداشته، اما حجم خسارات مالی این حادثه زیاد برآورد شده است.

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول