اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مرگ دو تن براثر گاز مونوکسید کربن در نیشابور

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: در ۷۲ ساعت گذشته، شاهد مسمومیت ۱۱ نفر با گاز مونوکسید کربن و مرگ دو تن از آنها در این شهرستان بودیم.

مرگ دو تن براثر گاز مونوکسید کربن  در نیشابور

مصطفی افشار نیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: روز گذشته یک خانواده ۶ نفره در روستای خانشاه دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند که با اطلاع اهالی در ساعات اولیه شب و حضور به موقع نیروهای اورژانس از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های نیشابور بیان کرد: همچنین در ساعت ۱۸ دو روز گذشته پیکر بی‌جان مرد ۵۰ ساله‌ای در تریلری در خیابان رسالت شرقی نیشابور کشف شد. 

وی گفت: این راننده برای گرمایش در فضای بسته تریلر از پیک‌نیک استفاده کرده بود و علت مرگ هم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن اعلام شد.

افشار نیک ادامه داد: نیمه شب ۲۷ آبان ماه با تماس یکی از اهالی روستای بوژان نیشابور نیروهای اورژانس به محل حادثه خانه باغی در بوژان اعزام شدند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی نیشابور افزود: این خانواده چهار نفره برای گرمایش از ذغال استفاده کرده و دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند که متاسفانه پدر این خانواده فوت کرد.

وی تاکید کرد: با شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی شهروندان نکات ایمنی را رعایت  کنند و جان خود و عزیزانشان را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول