اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۲۲ بهمن معادلات مستکبرین را برهم زد

امام‌جمعه شهرستان تایباد گفت: ۲۲ بهمن، یک حادثه تاریخی و بزرگ قرن که معادلات مستکبرین را برهم زد و باعث سرخوردگی تمامی ظالمین و یاوه‌گویان بین‌المللی شد.

۲۲ بهمن معادلات مستکبرین را برهم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ملکی ابرده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان و در محل مسجد جامع امام صادق (ع) با تبرک آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی و سالروز ورود امام راحل عظیم الشان (ره) به ایران عزیز اظهار داشت: ۲۲ بهمن، یک حادثه تاریخی و بزرگ قرن که معادلات مستکبرین را برهم زد و باعث سرخوردگی تمامی ظالمین یاوه‌گویان بین‌المللی شد.

امام‌جمعه شهرستان تایباد عنوان کرد: در یوم‌الله 22 بهمن مردم همیشه درصحنه ایران رژیم استبدادی شاهنشاهی را که حیات خلوت غرب بود ریشه‌کن کرد و قدرت معنویت در جهان مطرح وجبهه استکبار را به وحشت افتاد.

خطیب نماز جمعه تایباد با بیان دستاوردهای مهم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ادامه داد: ماهیت راهپیمایی 22 بهمن دفاع از عزت، شرف، ولایت و ایران اسلامی است چون ملت ایران پیرو مکتب سرخ علوی و مکتب امام حسین (ع) است و در این مکتب انسان‌ساز مقاومت آری و تسلیم هرگز.

حجت‌الاسلام ملکی افزود: شرکت مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یک بیعت با ولایت است و فرصتی است برای ملت و تهدید جدی برای قدرت‌های مستکبر است.

وی به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات یک اصل ولایی و الهی است و مردم نماینده‌ای مؤمن، انقلابی، باخدا، دلسوز و دغدغه مند و فعال رأی بدهند .

امام‌جمعه تایباد با ذکر حدیثی از امام علی (ع) ادامه داد: پیام حدیث امام علی (ع) این است که هرکس می‌خواهد وارد حریم حزب‌الله شود یکی رعایت تقوا و دوری از معصیت است و خداوند از این‌گونه افراد حمایت می‌کند

خطیب نماز جمعه تایباد عنوان کرد: حزب چیست و حزب‌الله کیست، هر جمعیت و گروهی که وحدت عقیده و هدف مشترکی را داشته باشند اسمش حزب است و اگر مخالف باشد با دستورات خداوند متعال حزب شیطان است و از مجموع آیات و روایات در خصوص حزب‌الله این است که حزب‌الله شرایطی دارد و اگر این شرایط باشد انسان حزب‌الله می‌شود التزام به ولایت و نظام الهی، اتحاد و همبستگی کامل، بصیرت، مقاومت، آمادگی وتوان کامل برای ایثار درراه خداوند متعال و حزب‌الله همیشه پیروز است.

انتهای پیام/70041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول