اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در قزوین/ مردم از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: روز پنجشنبه شرایط جوی استان ناپایدار می شود که هشدار سطح نارنجی در خصوص بارندگی از سوی این اداره کل صادر شده است.

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در قزوین/ مردم از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند

 یوسف شیخ الملوکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه طبق آخرین خروجی و نقشه ها و مدل های هواشناسی، شرایط جو استان را در روز پنجشنبه شرایط ناپایدار دانست و اظهار کرد: بر این اساس، اداره کل هواشناسی استان قزوین هشدار نارنجی خود را در رابطه با بارندگی روز پنجشنبه صادر کرده است.

وی پیامد ناپایداری هوای استان قزوین را رگبار و رعد و برق در تمام استان و تگرگ و برف در قلل ذکر کرد و افزود: تمرکز بارش ها در شمال استان است که می طلبد دستگاه های خدمات رسان آمادگی لازم را داشته باشند و مردم از اتراق در محدوده مسیل ها و رودخانه ها خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: ممکن است با وزش باد سازه ها دچار ریزش شوند که لازم است تمهیدات لازم مد نظر مردم قرار گیرد. از سویی، جاده های درون شهری و برون شهری نیز لغزنده می شود.

شیخ الملوکی اضافه کرد: به دلیل اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم ممکن است سفرهای نوروزی وجود داشته باشد که از مسافرین درخواست می شود مراقبت های لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: روز جمعه هوا پایدار شده و مشکل خاصی وجود ندارد و احتمالا از یکشنبه هفته آینده جو استان ناپایدار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول