اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

هشدار پلیس راه در خصوص وضعیت جاده های قزوین/ رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به بارش برف و باران در تمامی محورهای استان به رانندگان در خصوص تردد در این محورها هشدار داد.

هشدار پلیس راه در خصوص وضعیت جاده های قزوین/ رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: باتوجه به بارش برف و باران در استان و کولاک شدید در محورهای گردنه آوج، کوهین و محدوده الموت شرقی که به دنبال آن سطح معابر این محورها لغزنده است محدودیت تردد مقطعی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ضمن هشدار به رانندگان در خصوص رانندگی در محورهای برفی و بارانی توصیه ما به رانندگان این است که از ترددهای غیر ضروری در محورهای مذکور خودداری کرده و قبل از سفر از وضعیت راه‌ها و شرایط بارش برف و باران در محورها اطلاع پیدا کرده و همواره رعایت سرعت مطمئنه و جوانب احتیاط را در شرایط برفی و بارانی مد نظر قرار دهند.

رئیس پلیس راه استان بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی خصوصاً زنجیر چرخ هنگام عزیمت به محورهای برفی تأکید کرد و گفت: سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن هم از جمله موارد مهمی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول