اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سومین دوره «تربیت آیتم‌ساز تلویزیونی» در استان قزوین برگزار می شود

معاون حوزه هنری استان قزوین گفت: سومین دوره تربیت آیتم‌ساز تلویزیونی با هدف شکل‌گیری هسته های هنری آیتم ساز با رویکرد توانمندسازی جهت حضور هنرجویان در بازار تولید محتوا برگزار می‌شود.

سومین دوره «تربیت آیتم‌ساز تلویزیونی» در استان قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمید رضا ملازینل با اشاره به شعار سومین دوره تربیت آیتم‌ساز تلویزیونی، گفت: سومین دوره تربیت آیتم‌ساز تلویزیونی با هدف شکل‌گیری هسته های هنری آیتم ساز برگزار خواهد شد که رویکرد و نگاه اقتصادی دارد.

وی ادامه داد: هنرجویان در این دوره با حضور در کلاس های ایده‌پردازی، فن مصاحبه، فیلم‌برداری، صدابرداری، تدوین و پژوهش آموزش های لازم را جهت تولیدات تصویری خواهند دید.

معاونت حوزه هنری استان قزوین تولید اثر در حین آموزش را از جمله ویژگی‌های دوره‌ تیم تو بساز 3 عنوان کرد و افزود: دوره تربیت آیتم‌ساز تلویزیونی3 به دنبال خروجی مطلوب است؛ اینکه هنرجویان بتوانند علاوه بر آموزش های تئوری تولید اثر داشته باشند بسیار اهمیت دارد.

این مقام مسوول اضافه کرد: عقد قرارداد تولید با تیم‌ها از دیگری ویژگی این دوره است. هنرجویان با دریافت آموزش های لازم، گروه های سه نفره تشکیل خواهند داد. این گروه ها با بررسی نظام مسائل استان، طرح و ایده پیشنهادی خود را در کارگروه مربوطه مطرح خواهند کرد. در ادامه با دریافت مجوزهای لازم از سوی کارگروه تخصصی حوزه هنری استان قزوین با این گروه های سه نفره قرارداد تولید بسته می شود.

ملازینل ثبت‌نام در سایت و شرکت در مصاحبه تخصصی را فرآیند حضور در دوره آیتم ساز تلویزیونی نام برد و ادامه داد: متقاضیان می توانند تا تاریخ 24 تیرماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت حوزه هنری استان قزوین به نشانی artqazvin.ir و تکمیل فرم مربوطه در این کارگاه ثبت نام نمایند. در ادامه، ثبت نام کنندگان در مصاحبه تخصصی حاضر خواهند شد و مجوز ورود به این دوره را خواهند گرفت.

معاونت حوزه هنری استان قزوین به دوره های تربیت آیتم‌ساز تلویزیونی در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: حوزه هنری در یک سال اخیر 3 دوره آموزش تصویری با عنوان های تیم تو بساز یک و دو ویژه برادران و رویاتو بساز ویژه خواهران برگزار کرده است. ماحصل تولیدات این دوره ها تا به امروز بیش از 50 آیتم تصویری، 2 مستند کوتاه و 3 مستند بلند است.

وی در پایان اظهار کرد: تولیدات تصویری این دوره های آموزشی در شبکه‌های سیمای ملی کشور به مراتب پخش شده است. علاوه بر این در شبکه های اجتماعی نیز بازدید قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول