اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فرد هتاک به ائمه اطهار(ع) و مقدسات در قزوین روانه زندان شد

دادستان قزوین گفت: فرد هتاک به ائمه اطهار(ع) و مقدسات در قزوین، روانه زندان شد.

فرد هتاک به ائمه اطهار(ع) و مقدسات در قزوین روانه زندان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد قاسمی در تشریح این خبر گفت: حسب گزارش ضابطان قضایی، فرد هتاک به ائمه اطهار(ع) و مقدسات شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین روانه زندان شد.

وی افزود: اتهامات متهم موصوف توهین به ائمه اطهار (ع) و مقدسات، تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب است، که این پرونده با توجه به اهمیت موضوع به قید فوریت مورد رسیدگی قرار گرفت و کیفرخواست آن صادر شده و جهت صدور رای به دادگاه های کیفری دو قزوین ارسال می شود.

قاسمی در ادامه بیان کرد: این فرد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار مطالب و تصاویری با موضوع عناوین اتهامی می نمود، که با صدور دستور قضایی مورد رصد ضابطان قضایی قرار گرفت و پس از شناسایی، دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت در فضای مجازی از آنجایی که عمومیت دارد، باید در چارچوب قوانین و اصول اخلاقی باشد و افراد نباید اقدام به انتشار هرگونه مطالبی نمایند و از آنجایی که این فضا مورد رصد دستگاه های متولی و نظارتی قرار دارد، متخلفان و هنجارشکنان شناسایی خواهند شد و قطعاً برخورد دستگاه قضایی با اینگونه افراد بازدارنده خواهد بود.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول