اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از واکنش ها به اتفاقات مشهد تا خبر آسمانی شدن بانوی مدافع سلامت در قزوین

در هفته ای که گذشت موضع گیری های جالبی در خصوص اتفاقات رخ داده در سطح استان منتشر شد که بخشی از آن در گزارش فارس آمده است.

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از واکنش ها به اتفاقات مشهد تا خبر آسمانی شدن بانوی مدافع سلامت در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در دومین هفته سال جدید نماینده ولی فقیه در استان با انتشار بخشی از خطبه های نماز جمعه در صفحه خود نوشت: مردم در انتخابی آزاد به جمهوری اسلامی آری گفتند، در روز طبیعت، حافظ طبیعت باشیم و به آن آسیب نزنیم، استان ظرفیت بالایی  در تحقق شعار سال دارد.

صفحه استانداری قزوین این هفته به نقل از استاندار خبری مبنی بر افزایش 36 درصدی بازدید از اماکن گردشگری قزوین نسبت به سال 98 را منتشر کرده بود. 

 لطف الله سیاهکالی مرادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصاویری از بازدید نوروزی خود همراه با امام جمعه عنوان کرده بود که به جای قلع و قمع درختان، باغات ضبط شود.

فضای مجازی این هفته درگیر حواشی شده بود که از جمله آن می توان به اتفاقات مشهد اشاره کرد، بازی فوتبالی که در آن از ورود بانوان به ورزشگاه جلوگیری شده بود. 

این موضوع سبب شد تا کاربران واکنش های مختلفی را نشان دهند.

عبدالعظیم موسوی مدیر مسئول روزنامه ولایت قزوین با انتشار پستی نوشت: مسئولین ماجرای ورزشگاه مشهد را تقبیح نکنند و با این کار دنبال مقصر نچرخند و با فرافکنی از زیر بار مسئولیت فرار نکنند. همه ما به نوعی و اندازه ای در این فاجعه مقصریم. از بالا تا پایین شهامت داشته باشیم و عذر خواهی کنیم. من به عنوان یک روزنامه نگار از زنان وطنم پوزش می خواهم. 

سعید تاسا دیگر کاربر فضای مجازی با باز نشر توییتی مبنی بر اینکه اتفاق ورزشگاه مشهد منو یاد همکارای براندازم انداخت که با ارباب رجوع بد صحبت می کنند یا کار درست انجام نمی دهند در نهایت ارباب رجوع نفرین و فحش را به نظام جمهوری اسلامی میده نوشت: وقتی نظام شایسته سالاری در نظام جناحی و سیاسی غرق شود نابخردان جولان می دهند. 

یکی دیگر از کابران فضای مجازی هم نوشت: واقعا بیراه نیست اگر مطالبه کنیم تا برای کسانی که فاجعه مشهد چه موضوع بلیط فروشی و چه موضوع استفاده از گاز اشک آور را رقم زدند از صدر تا ذیل و از بالاترین مقام تا پایین ترین رده و از آمر تا عامل، به اتهام اقدام سازمان یافته علیه امنیت ملی تشکیل پرونده دهند!

فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در واکنش با اتفاق مشهد گفت: خدشه به شان و کرامت زنان قابل توجیه نیست. خواهان برخورد قاطع و فوری با عوامل این سوءمدیریت هستیم در خانه ملت پیگیر موضوع خواهیم بود.

حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین نوشت: راهیان نور بهترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین نیز نوشت: در 12 فروردین ماه 58، شناسنامه انقلابی که در 22 بهمن ماه 57  پیروز شد، صادر شد.

ناصر نیلی از فعالان رسانه ای استان نیز با انتشار بخشی از نهج البلاغه نوشت: امیر المومنین در نامه ای به مالک اشتر فرمودند "همانا ویرانی زمین به دلیل تنگ دستی مردم است و تنگدستی مردم با دلیل غارت اموال از طرف حاکمانی است که به آینده حکومت شان اعتماد ندارند و از آنچه مایه عبرت است، عبرت نمی گیرند."

جابر خرم نیا مدیر روابط عمومی شهرداری قزوین نیز با باز نشر تصاویری از گروه حصن نوشت: گروه جهادی حصن برای ارائه خدمات در مهرگان مستقر هستند حالا علاوه بر خدمات مختلف با مشکلات حقوقی برخی تعاونی ها روبرو شدند پرونده ها را بررسی کردند و بعد هم رئیس دادگستری را دعوت کردند تا پرونده ها را بررسی کند، حال باید هم به گروه حصن دستمریزاد گفت و هم به رئیس کل دادگستری برای همراهی و دغدغه مندی.

فوت یکی از مدافعان سلامت نیز از جمله خبرهایی بود که این هفته موجب آزردگی خاطر جمع زیادی از مردم شد. 

یکی از کاربران در این خصوص نوشته بود زمانی که قرار بود اولین بخش کرونا در بیمارستان راه بیفتد بخاطر ترس از بیماری ناشناخته خیلی ها تمایل به کار در آن بخش را نداشتند و او اولین کسی بود که در جلسه تصمیم گیری داوطلبانه اعلام کرد که آماده این که بخش مان بخش کرونا شود و تا آخر هم پای آن ایستاد. 

زهرا بوکانیان سرپرستان بیمارستان ولایت و از مدافع سلامت این هفته دار فانی را وداع گفت. 

به گزارش فارس، شما هم به عنوان مخاطبان فارس می توانید سوژه های مجازی خود را با خبرگزاری فارس در میان بگذارید و هر شنبه منتظر دیدن دغدغه های خود در گزارش فضای مجازی باشید. 

طهورا قلی پور برزگر

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول