اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کلاهبرداری از طریق فروش پکیج های لاغری در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان قزوین از شناسایی و دستگیری متهم کلاهبرداری از طریق فروش پکیج های ویژه لاغری و تناسب اندام در فضای مجازی خبر داد.

کلاهبرداری از طریق فروش پکیج های لاغری در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان گفت: در پی ارجاع یک مورد پرونده قضایی با موضوع کلاهبرداری در فضای مجازی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده توسط ماموران مشخص شد، شاکی از طریق فضای مجازی و در یکی از پیج های تبلیغاتی، قصد خرید پیکج ویژه لاغری و تناسب اندام را داشته که پس از واریز وجه و ثبت سفارش به علت عدم تحویل محصول، از ادمین پیج پیگیر علت شده، اما ادمین علیرغم عدم پاسخگویی با مسدود کردن شاکی صفحه خودر را از دسترس وی خارج کرده است.

رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: کارشناسان پس از اخذ اظهارات و با استفاده از شگرده های پلیسی متهم را شناسایی و ضمن دستگیری مبلغ واریز شده توسط شاکی را به وی عودت دادند.

سرهنگ فرهودی با  تاکید بر اینکه  شهروندان از پیج ها و فروشگاه هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشند خرید کنند ، از مردم خواست تا در صورت مواجهه با هر مشکلی در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس    www.cyberpolice.ir در میان بگذارند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول