اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تحقق سد الموت مشکل آب قزوین را حل می‌کند/شاهد دوران اتحاد در استان بودیم

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: یکی از مشکلات مهم استان، مسئله آب شرب است و اگر سد الموت محقق شود، حجم آب زیادی ذخیره شده و به مسیرهای کشاورزی و بهره‌برداری‌های مختلف خواهد رسید و کمک فراوانی به حل معضل آب می‌کند.

تحقق سد الموت مشکل آب قزوین را حل می‌کند/شاهد دوران اتحاد در استان بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، روح‌الله عباسپور، رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین که امشب در سالن اجتماعات شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات استکبارستیزی سردار وحیدی باعث شده که وزیر کشور مورد بغض و کینه استکبار جهانی قرار گرفته و ما به وجود چنین عزیزانی افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: باید از خدمات ارزشمند آقای جمالی‌پور، استاندار سابق قزوین، نهایت تقدیر را داشته باشم، ایشان ویژگی‌های بسیار خوب و ارزشمندی دارند و اثرات خوبی در استان داشتند، هم‌چنین ارتباط خوبی با مقامات دولت داشتند و از این ارتباط در جهت رشد و توسعه استان به‌نحو احسن استفاده کردند و مأموریت‌های خود را نیز می‌شناختند و به وحدت و انسجام کشور و استان می‌اندیشیدند.

وی عنوان کرد: آقای جمالی‌پور در کنار آیت‌الله عابدینی محور وحدت در استان بودند و در کنار نمایندگان تلاش خوبی را در جهت همگرایی و همدلی در استان داشتند که اقدامات بسیار خوبی در نتیجه آن صورت گرفت، در نتیجه همین اقدامات بود که بودجه استان ۳ برابر افزایش پیدا کرد.

عباسپور بیان کرد: در حوزه آب اقدامات بسیار زیادی صورت گرفت و موفق شدیم سرمایه‌گذاران بسیاری را جذب کنیم تا آب شرب تأمین شده و پروژه انتقال آب از سد طالقان به سرانجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مهم استان قزوین، مسئله آب شرب است و اگر سد الموت محقق شود، حجم آب زیادی در این استان ذخیره شده و به مسیرهای کشاورزی و بهره‌برداری‌های مختلف خواهد رسید و کمک فراوانی به حل معضل آب در استان قزوین می‌کند.

نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: خط ریلی که از آستارا رشت انزلی به تهران می‌رسد، باید از یک مسیر دیگر به قم هم صورت بگیرد تا کریدور شمال و جنوب کشور باشد و این قزوین را به نقطه مهمی در صادرات محصولات به شمال و قفقاز خواهد رساند.

وی تصریح کرد: انتظار این است که از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نیروهای انسانی کارآمد، خلاق، توانمند و بومی استفاده شود، ما مانع حضور نیروهای توانمند نیستیم اما انتظار داریم از نخبگان استانی نیز استفاده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول