اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

باید از ظرفیت نخبگان در خدمت به مردم استفاده کرد/برخی مانع رشد نخبگان استان قزوین شدند

نمایندهٔ ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: در قزوین شرایطی فراهم شد که نگذاشتند بسیاری از نخبگان استان رشد کنند و در یک بستر زمانی چند دهه‌ای به آن‌ها ظلم شده است، امیدواریم با حضور استاندار جدید گنج‌های استعدادهای نخبگان این استان مورد توجه بیشتری قرار گیرد و بتوانند دانش، توانمندی و هنرشان را در خدمت به مردم به کار بگیرند.

باید از ظرفیت نخبگان در خدمت به مردم استفاده کرد/برخی مانع رشد نخبگان استان قزوین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نمایندهٔ ولی‌فقیه در استان و امام جمعهٔ قزوین در مراسم تکریم و معارفهٔ استاندار قزوین که امشب در سالن اجتماعات شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) برگزار شد، ضمن اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین علی(ع) اظهار کرد: هر کس که حق را رها کرد و ترک کرد، خوار و ذلیل شد و ما می‌بینیم سرنوشت همه کسانی که به باطل تکیه کردند چه شد.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی صدام به غرب و آمریکا تکیه کرد و توسط آن‌ها هم به آتش کشیده شد، کویت به صدام تکیه کرد و توسط خود صدام به آتش کشیده شد، لذا باید با همین رهنمودها آزاده و انقلابی زندگی کنیم. 
وی عنوان کرد: ما در استانی هستیم که از نظر صنعتی و کشاورزی موقعیت ویژه‌ای دارد، رهبر انقلاب نیز در سفر به قزوین به وزیر وقت گفت آقای بی‌طرف نسبت به دشت قزوین بی‌طرف نباشید. 

عابدینی بیان کرد: این استان مهد پرورش علمای بزرگ و برجسته‌ای بوده است، این استان علمی و دانشگاهی بوده و دارای حوزه علمیه کهن و فاخری است و اندیشمندان فراوانی هم‌اکنون در آن حضور دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: خداوند زحمات استاندار سابق را قبول کرده و آقای اعلایی استاندار جدید هم به توصیه انبیا توجه کنند، در قزوین شرایطی فراهم شد که نگذاشتند بسیاری از نخبگان استان رشد کنند و در یک بستر زمانی چند دهه‌ای به آن‌ها ظلم شده است، امیدواریم با حضور آقای اعلایی گنج‌های استعدادهای نخبگان این استان مورد توجه بیشتری قرار گیرد و بتوانند دانش، توانمندی و هنرشان را در خدمت به مردم به کار بگیرند.

وی در پایان تأکید کرد: لازم است حضور نخبگان استانی را قدر بدانیم و آن‌ها را در راه شکوفایی استان به‌کار بگیریم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول