مگه آسانسوره دونفر بیشتر برا هلیکوپتر به اون عظمت اصولا نباید دردسرساز باشه. اگر واقعا عامل سقوط این مورد باشه قصور شده است.
@Rahman21231 مرداد 1403تعليقًا علىمگه آسانسوره دونفر بیشتر برا هلیکوپتر به اون عظمت اصولا نباید دردسرساز باشه. اگر واقعا عامل سقوط این مورد باشه قصور شده است.
@user170910007207901384631 مرداد 1403تعليقًا علىچرا باید این خبر کذب باشه ؟ بالگرد هفتاد سال پیش، بدون دسترسی به قطعات شرکت سازنده، هوای مه آلود، احتمالش اگه صد در صد نباشه حتما بیشتر از ۵۰ درصده
@user170909999993093140731 مرداد 1403تعليقًا علىوقتی شما "از یک منبع آگاه!" خبری پخش می کنین که تکذیب میشه فرقتون با عنترنشنال چیه؟ نمیشد از ستاد کل تاییدیه بگیرین؟ عجب افسارها رها شده
@Fsangchian31 مرداد 1403تعليقًا علىهمین الان از خبرگزاری فارس بابت طرح ایراد در نقل موضوعی با این حساسیت از یک منبع امنیتی، هشدار دریافت کردیم!مشخص نیست که آیا تأکید بر مظلومیت #شهید_جمهور ممنوع است یا عملکرد نمایندگان مجلس در تأیید کابینه آقای پزشکیان!؟به هر شکل، یاد و خاطره شهید رئیسی و عزم ایشان در مقابله با فساد ماندگار است...
@Irana31 مرداد 1403تعليقًا علىبابا تو دیگه کی هسی خبرگزاری هستی یا خبرپراکنیما الان توی شک رای کامل مجلس انقلابی به کابینه وفاق ملی هستیمرای ها عمدتا بالای ۲۰۰کابینه رییسی در مجلس قبل که مثل این مجلس سوپر انقلابی نبودن رای کامل نگرفتحالا شماها به کابینه وفاق رای کامل و بالا دادینبه کجا چنین شتابان؟و خبر فیک فارس
@pouyansari0061 شهریور 1403تعليقًا علىبعد از این همه روز هنوز به درستی مشخص نیست که چه اتفاقی افتاده . علی برکت الله
@F_jafari1 شهریور 1403تعليقًا علىعجب شلغم شوربائی شده !!! حالا اصلا اگه اون منبع آگاه در این مورد چیزی نمیگفت طوری میشد !؟ خوشتون میاد هی حاشیه درست می کنید!خوبه در آستانه جنگ مستقیم با صهیونیستها هستیم از طرفی انتخاب وزرای دولت همینجور الکی حاشیه درست کنید التهاب آفرینی کنید معلوم نیست کی به کیه .
@user17091000357515514371 شهریور 1403تعليقًا علىیکی از رسمی ترین خبرگزاری های کشور در مورد حساس ترین موضوع کشور خبر فیک بذاره خودش جای تامل عمیقی داره
@Teacher_reporter1 شهریور 1403تعليقًا علىکاش به جنایت اسراییل پاسخ دهیم و برای همیشه از صحنه روزگار محوش کنیم. مسبب تمام این اتفاقات فقط اسراییل است .
@mahdihc1 شهریور 1403تعليقًا علىمتاسفانه در مورد شهادت شهید رئیسی و شهید هنیه اطلاع رسانی درستی صورت نگرفت... و تاسف بیشتر برای اینکه بجای پیشرفت در مسئله شفافیت، داریم نزول می کنیم
@SafaMehr1 شهریور 1403تعليقًا علىهمونجوری که در اون اطلاعیه هم نوشتم. اون ادله ها یک شوخی بی مزه بود و معلوم نیست که چرا فارس یک همچنین خبری رو بدون صحت و سقمش ارائه داد. روح شهیدان خدمت شاد ولی ما هنوز داغدار و عزادار هستیم. ایران یک همچنین خدمتگذارانی را به سادگی از دست داد. لعنت به بانیان شهادت ایشان.
@Hbhrfgkofvbkoutrdvnkoojbbbbbbbb1 شهریور 1403تعليقًا علىهیچکس روراست نیست اون از مجلس به اصطلاح انقلابیون با اون رئیسش اون از دولتمون ما نمیتونیم اون از قوه قضائیه که شده قهوه خونه مش قنبر هر کس هرجوری دلش میخواد خلاف میکنه فردا وله دلم برای رئیسی سوخت حیف شد هیچکی در مورد سقوط بالگردش روراست نیست
@panahi13511 شهریور 1403تعليقًا علىفارس عزیز، درد جایی تمام وجود آدم رو میگیره که نفر اول اجرایی مملکت با بی برنامگی و سهل انگاری محض و مثل یک شخص عادی دچار سانحه میشه و از دنیا میره. درد اونجایی است که هیچ کس هم نمیاد اصل ماجرا رو تعریف کنه. درد اونجایی که پروتکل های حفاظتی و امنیتی مطلقعا رعایت نشده. روح شهید جمهور شاد.
@smshd1 شهریور 1403تعليقًا علىفارس هم دیگه مسخرش رو در آوردهبجای اینکه پیش رفت کنه با سر داره میره تو چاهحالم بهم میخوره از این رفتارهای ابلهانه