فارس عزیز، درد جایی تمام وجود آدم رو میگیره که نفر اول اجرایی مملکت با بی برنامگی و سهل انگاری محض و مثل یک شخص عادی دچار سانحه میشه و از دنیا میره. درد اونجایی است که هیچ کس هم نمیاد اصل ماجرا رو تعریف کنه. درد اونجایی که پروتکل های حفاظتی و امنیتی مطلقعا رعایت نشده. روح شهید جمهور شاد.