خلع مالکیت ماشین‌سازی از صندوق فولاد

نماینده مردم تبریز در مجلس از خلع مالکیت ماشین‌سازی تبریز از صندوق فولاد خبر داد.
احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: مالکیت صندوق فولاد بر شرکت ماشین‌سازی تبریز امروز طی نشستی از این صندوق خلع می‌شود. وی افزود:‌ پیش از این مالکیت این شرکت بر عهده ایدرو گذاشته شده و امروز خلع مالکیت صندوق بر شرکت ماشین‌سازی انجام می‌شود. نماینده مردم تبریز اظهار داشت: در جریان خصوصی‌سازی شرکت‌های دولتی شرکت ماشین‌سازی تبریز به صندوق توسعه فولاد واگذار شده بود که فاقد اهلیت لازم برای مالکیت این شرکت بود و جالب‌تر اینکه این مالکیت به نمایندگی از صندوق فولاد به شخص دیگری واگذار شده بود که او نیز از اهلیت برای این کار برخوردار نبود. بیگی خاطرنشان کرد: در نهایت این مالکیت به ایدرو که زیرمجموعه وزارت صنعت است بازگشت و امروز مالکیت این شرکت از صندوق فولاد خلع می‌شود. انتهای پیام/
احمد علیرضا بیگی
09:32 - 19 مرداد 1399

0 بازدید