اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اتحادیه اروپا: نتانیاهو از ما می‌خواهد ادعاهای بدون مدرکش را باور کنیم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به ادعای مقامات رژیم صهیونیستی علیه آژانس امدادرسانی به فلسطینیان در غزه گفت که نتانیاهو به حرف کسی گوش نمی‌دهد و از ما می‌خواهد ادعاهای بدون مدرکش را باور کنیم.

اتحادیه اروپا: نتانیاهو از ما می‌خواهد ادعاهای بدون مدرکش را باور کنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه در سخنانی تاکید کرد که تعداد زیادی از کشورهای اروپایی پشتیبانی خود از سازمان آنروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی) را متوقف نکرده بلکه تصمیم گرفته‌اند که کمک‌ها به این سازمان را افزایش دهند.

وی در ادامه سخنانش گتف: «با مدیر کل آنروا درباره نیاز ضروری برای حمایت از فعالیت این سازمان در غزه و خارج از آن گفت‌وگو کردم».

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اضافه کرد: «نتانیاهو به حرف کسی گوش نمی‌دهد و از ما می‌خواهد ادعاهای بدون مدرکش را باور کنیم و چشمان‌مان را بر روی رعایت قوانین بین‌المللی ببندیم».

پس از آنکه رژیم صهیونیستی ۱۲ نفر از ۱۳ هزار کارمند آنروا را در نوار غزه به همکاری با حماس در جریان آغاز عملیات طوفان الاقصی متهم کرد، ۱۶ کشور کمک‌های مالی خود به این آژانس را به حالت تعلیق درآوردند.

این در حالی است که مقامات آنروا عنوان کرده‌اند که گزارشات مربوط به فعالیت کارکنان این سازمان، ممکن است چندین هفته طول بکشد.

مقاومت در برابر از سرگیری کمک‌های بشردوستانه به آنروا در حالی شکل گرفته است، بیش از ۸۵ درصد از مردم فلسطین تحت تاثیر جنگ غزه در شرایط بسیار وخیمی زندگی می‌کنند و طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین تاکنون تحت تاثیر حملات رژیم صهیونیستی نزدیک به بیش از 28 هزار نفر فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۰ هزار نفر دیگرشان هم زخمی شده‌اند. هنوز آمار دقیقی از هزاران فردی که در زیر آوارها مدفون شده‌اند، وجود ندارد.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول