اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

جلیلی: دشمنان ما را ابرقدرت مقابل خود خواهند دید

رئیس سابق دانشگاه شریف گفت: روز ۲۲ بهمن روز ملی ماست و در این روز ما همبستگی و اقتدار خود را مقابل دشمنان خود اعلام می‌کنیم.

جلیلی: دشمنان ما را ابرقدرت مقابل خود خواهند دید

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، رسول جلیلی رئیس سابق دانشگاه شریف در حاشیه مراسم رونمایی از «سامانه مدیریت هوشمند ترافیک شهری» گفت: روز ۲۲ بهمن روز ملی ماست و در این روز ما همبستگی و اقتدار خود را مقابل دشمنان خود اعلام می‌کنیم و این ۴۵ باری است که مردم ایران این مسیر را برای ۲۲ بهمن راهپیمایی می‌کنند.

وی افزود:  قبل از اینکه ساعت راهپیمایی شروع شود مردم از خانه‌های به بیرون می‌زنند و مسیر راهپیمایی را از میدان امام حسین تا میدان آزادی طی می‌کنند. اینجا که هستیم سر در دانشگاه شریف است و این دانشگاه نگین افتخار آموزش عالی کشور است و عصای دست جمهوری اسلامی در حوزه علمی و فناوری می‌دانیم.

جلیلی ادامه داد: دانشجویان، اساتید و کارکنان شریف همه در خدمت استقلال ایران و جمهوری اسلامی ایران هستند، شریف در خدمت ملت ایران است.

وی گفت: اینکه دانشجویان بدانند که این استقلال به راحتی به دست نیامده است و فاصله امروز ما با سال ۱۳۵۷ مثال‌زدنی است و توصیف شدنی نیست خوب است، هرچند که هنوز راه بسیاری را داریم. ما نزدیک به قله هستیم و وقتی که به قله برسیم دشمنان ما را ابر قدرت در صحنه مقابل خود خواهند دید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول