اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

وزیر علوم در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن: جامعه دانشگاهی تمام‌قد در خدمت مردم ایران است

وزیر علوم در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن پس از رونمایی از محصول محققان دانشگاه صنعتی شریف گفت: جامعه دانشگاهی تمام‌قد در خدمت مردم است، به عنوان خادم ملت می‌گویم با توجه به فناوری‌های جدید اتفاقات بسیار خوبی رقم خواهیم زد.

وزیر علوم در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن: جامعه دانشگاهی تمام‌قد در خدمت مردم ایران است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم رونمایی از «سامانه مدیریت هوشمند ترافیک شهری» گفت: پای این نظام ماندیم و از آرمان‌های نظام صیانت می‌کنیم و زبان ما قاصر است که از این همه محبت و لطف ملت ایران چگونه قدردانی کنیم، خدا را شکر در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم را در راهپیمایی شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی تمام قد برای کشورمان تلاش می‌کند، اظهار داشت: جامعه دانشگاهی  در  تسهیلات نظامی، انتظامی و عرصه‌های مرجعیت و سلامت و حتی در بخش اقتصادی حرفی برای گفتن دارند.

وزیر علوم عنوان کرد: اکنون تعداد دانشجویان بخصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی و تعداد دانشگاه‌ها  با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، مادر بیمارستان ها شاهد پزشکان هندی بودیم حتی  در دوران دفاع  مقدس ما سیم خاردار نداشتیم اما الان به امید خدا پرتاب ماهواره و پرتاب موجود زنده به فضا داریم همه این موارد مرهون نوع نگاهی است که انقلاب برای ما ایجاد کرده است.

زلفی‌گل خاطر نشان کرد: بحث «ما می‌توانیم» است، با وجود تحریم‌ها به لطف پشتکار دانشگاهیان، ایران عزیز همچنان مستقل است و با پشتکار در عرصه‌های مختلف توانستیم با استقلال سیاسی کشور، خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم.

وی گفت:دهه فجر را به تمامی مردم شریف تبریک عرض میکنم و قدردان همه بزرگواران هستم، به عنوان یک مسؤول و خادم ملت می‌گویم که باتوجه به فناوری‌های جدید اتفاقات بسیار خوبی رقم خواهیم زد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول