اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سردار سلیمانی: توزیع بیش از ۳۵ میلیون بسته معیشتی در بین نیازمندان کشور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تا کنون بیش از ۳۵ میلیون بسته معیشتی، ۱۰۰ هزار سری جهیزیه و ۲۵ میلیون اقلام دارویی توسط سپاه، بسیج سازندگی و خیرین در بین نیازمندان سراسر کشور توزیع شده است.

سردار سلیمانی: توزیع بیش از ۳۵ میلیون بسته معیشتی در بین نیازمندان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامرضا سلیمانی بعدازظهر امروز در حاشیه سی‌ و‌ هفتمین رزمایش مواسات و کمک مومنانه که به مناسبت دهه فجر و مبعث پیامبر(ص) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: این رزمایش در ابتدا تنها در قالب بسته‌های مواد غذایی و معیشتی بود اما اکنون اهدای جهیزیه، آزادی زندانیان، توزیع مواد بهداشتی، ساخت مسکن برای محرومین و بسته‌های لوازم‌التحریر هم در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: تا کنون بیش از ۳۵ میلیون بسته معیشتی، ۱۰۰ هزار سری جهیزیه و ۲۵ میلیون اقلام دارویی توسط سپاه، بسیج سازندگی و خیرین در بین نیازمندان سراسر کشور توزیع شده است.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از ۸ هزار زندانی در سرار کشور با حمایت بسیج سازندگی و سپاه آزاد شده است و این اقدام همچنان ادامه دارد.

سلیمانی ادامه داد: مهم‌تر از اعداد و ارقام، فرهنگ، شیوه و خط‌مشی است که در بین مردم برای کارهای خیر و کمک‌های مومنانه جاری شده است.

پایان پیام/۶۸۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول