اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای رویداد فرهنگی هنری «ایران قوی» در بام ایران

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) از برگزاری رویداد فرهنگی «ایران قوی» به مناسبت دهه فجر در چهارمحال و بختیاری خبرداد.

اجرای رویداد فرهنگی  هنری «ایران قوی» در بام ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا سلیمانی از برگزاری رویداد فرهنگی «ایران قوی» به مناسبت دهه فجر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این برنامه از ۱۰ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۱۰ اسفندماه ادامه دارد.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) افزود: این رویداد در قالب ۱۰ عنوان اقدام اساسی در سراسر کشور اجرا می‌شود و چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های فعال در این برنامه است.

وی با اشاره به عناوین فعالیت‌های رویداد ایران قوی، عنوان کرد: گذرگاه انقلاب، یکی از عناوین این رویداد فرهنگی است، که برپایی ایستگاه‌های فرهنگی هنری در یکی از خیابان‌ها یا معابر اصلی شهرستان، غرفه کودک، سیر نمایشگاهی، مسابقات فرهنگی هنری، تئاتر و سرود از جمله برنامه‌های ذیل این اقدام است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: سلام به آینده از عناوین دیگر این رویداد فرهنگی است که این اقدام شامل راه‌اندازی کاروان شادی، راننده ایستگاه سیار، جشن مبعث، پخش نماهنگ، اجرای سرود، اجرای بازی و سرگرمی و پخش نماهنگ است.

وی با اشاره به عنوان فعالیت محله نشاط، اظهار کرد:این عنوان مربوط به برگزاری جشن‌ها در میدان‌ها تفرجگاه‌ها و اماکن پرتردد در مناسبت‌های عید مبعث، روز جوان و نیمه‌شعبان در سطح محلات است. 

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به اقدام مسیر روشن، گفت: اجرای عملیات روشنگری در میادین اصلی و اماکن عمومی، تریبون آزاد و مصاحبه چالشی  و پاتوق گفت‌و‌گو  از جمله فعالیت‌های ذیل اقدام مسیر روشن است.

وی افزود: در اقدام پیرامون پرچم افتخار، نصب پرچم ایران سر در خانه‌ها، مجتمع‌های مسکونی، اصناف و مغازه‌ها و انجام اقدامات ابتکاری در آذین‌بندی مساجد و مراکز خرید مدنظر است.

سلیمانی گفت: فصل آگاهی با اقداماتی مانند مطالعه کتاب شبهات انتخابات و شرکت در مسابقه آنلاین، تولید محتوا از متن کتاب در قالب پادکست، موشن گرافیک و عکس‌نوشته همراه است.

وی با بیان اینکه قاب دوازدهم نیز شامل اکران فیلم در مدارس، مساجد و اماکن عمومی است، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند آثار خود را در گروه فتح قله‌ها در پیام‌رسان ایتا بارگذاری کرده و برای کسب اطلاع بیشتر به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان مراجعه کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول