اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نخبگان در مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح تاثیرگذار هستند

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: نخبگان و هیات‌های اندیشه‌ورز می‌توانند بر افزایش مشارکت و انتخاب گزینه اصلح در انتخابات پیش‌رو تاثیرگذار باشند.

نخبگان در مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح تاثیرگذار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یعقوب طادی ظهر امروز در نشست نخبگان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نخبگان و هیات‌های اندیشه‌ورز می‌توانند بر افزایش مشارکت و انتخاب گزینه اصلح در انتخابات پیش‌رو تاثیرگذار باشند.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه دانشگاه‌های کشور امکان انجام تحقیقات نخبگان در داخل کشور فراهم شده است و این افراد تا مقاطع دکتری و پسا دکتری امکان انجام پژوهش را دارند.

وی اضافه کرد: استخدام نخبگان در دستگاه‌های اجرایی می‌تواند موجب تحول و ایجاد حس خودباوری در این قشر شود و علاوه بر تاثیرگذاری در مسائل اقتصادی، اجتماعی و رونق تولید در مسائل سیاسی نیز می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

طادی بیان کرد: در بسیاری از رسانه‌ها از جمله صدا و سیما هنرمندان بسیار برجسته می‌شوند اما علی رغم احترام و استفاده به موقع از این قشر، نباید از نقش نخبگان در جامعه غافل شد.

وی خاطرنشان کرد: فعال کردن دانشگاه‌ها، پاسخ‌گویی به سوالات دانشجویان و رفع شبهات ذهنی آنان در بسیاری از موارد باعث نگرش مثبت به کارآیی نظام می‌شود که این مهم یکی از زمینه‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

پاین پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول