اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مقصد پرواز ۱۴۰۲ کجاست؟

لیگ برتر هندبال آقایان کشور پس از وقفه‌ای ۲ ماهه با برگزاری مسابقات هفته هشتم از سر گرفته خواهد شد.

مقصد پرواز ۱۴۰۲ کجاست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر هندبال آقایان کشور پس از وقفه‌ای ۲ ماهه با برگزاری مسابقات هفته هشتم از سر گرفته خواهد شد و ۴ نماینده هندبال اصفهان مقابل رقبای خود صف‌آرایی خواهند کرد.

در اصفهان از ساعت ۱۶ یکشنبه(۱۵ بهمن) در سالن شهید سجادی گیتی‌پسند میزبان سپاهان‌نوین است؛ گیتی‌پسند با ۱۳ امتیاز در رده دوم جدول حضور دارد و سپاهان‌نوین با ۲ امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاده است.

پرواز هوانیروز نیز که با ۲ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شهید سجادی از نفت و گاز گچساران پذیرایی خواهد کرد.

فولاد مبارکه سپاهان تنها نماینده اصفهان است که در خارج از نصف‌جهان هفته هشتم را سپری خواهد کرد؛ طلایی‌پوشان اصفهانی که با کسب ۹ امتیاز در رده ششم جدول حضور دارند، از ساعت ۱۶ مهمان تیم پلیمر خرم‌آباد خواهند بود.

می‌توانیم در لیگ ماندگار شویم

علیرضا ربیع دولت آبادی سرمربی تیم پرواز هوانیروز در رابطه با شرایط تیمش در آستانه شروع مجدد لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم بد نیست، تقریبا یک ماه بازیکنان ما در کنار یکدیگر به تمرین پرداختند و از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داریم.

وی‌ افزود: تنها مشکل ما این است که ۳، ۴ بازیکن در حال گذراندن خدمت مقدس سربازی هستند و هنوز به تیم اضافه نشدند، امیدوارم با اضافه شدن آن‌ها تیم ما تکمیل شود.

ربیع تصریح کرد: در ۲، ۳ پست به بازیکن نیاز داریم، پیگیر هستیم که اگر بازیکن خوب و مستعدی باشد، آن‌ها را جذب کنیم.

سرمربی تیم پرواز گفت: به نظر من به غیر از ۴، ۵ تیم اول جدول، سایر تیم‌ها به هم نزدیک هستند و ما می‌‌توانیم خودمان را به میانه‌های جدول برسانیم و حتما در لیگ ماندگار شویم.


علیرضا ربیع دولت‌آبادی

با بازگشت ملی‌پوشان و مصدومان شرایط بهتری داریم

شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به شرایط این تیم اظهار داشت: چند بازیکن سپاهان در اردوی تیم ملی حضور داشتند و چند بازیکن دیگر نیز برای حضور در مسابقات جوانان در اختیار تیم جوانان قرار داشتند.

وی افزود: در دو سه هفته گذشته تمرینات ما با تعداد نفرات کمی برگزار شد، با بازگشت ملی‌پوشان شرایط ما بهتر شده است؛ همچنین ۵ تا ۶ بازیکن مصدوم داشتیم که در حال حاضر ۲ تا ۳ نفر از آن‌ها به جمع تیم اضافه شدند.

مرتجی تصریح کرد: امیدوارم در آغاز مجدد لیگ شروع خوبی داشته باشیم، پلیمر تیم بسیار خوبی است و هزینه‌های خوبی انجام داده است، بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی را در اختیار دارد.

سرمربی سپاهان در پایان گفت:  بازی در خرم‌آباد است و مطمئنا آن‌ها از شرایط میزبانی استفاده خواهند کرد، بازی سختی داریم اما بازیکنان ما آماده این مسابقه هستند و امیدوارم با برد به اصفهان بازگردیم.


شهداد مرتجی

برای پیروزی مقابل گیتی‌پسند به میدان می‌‌‌رویم

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم هندبال سپاهان‌نوین در رابطه با وضعیت تیمش قبل از شروع مجدد لیگ اظهار داشت: در وقفه لیگ برتر هم از نظر بدنی و هر تاکتیکی با تیم کار شده است و بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند.

وی‌ افزود: در نخستین دیدار باید به مصاف گیتی‌پسند برویم، تیمی است که در جدول جایگاه بسیار خوبی دارد، بازیکنان و مربی خوبی دارد اما ما برای برد به میدان می‌رویم، هیچ‌وقت برای باخت به میدان نرفته‌ایم و در بازی‌های گذشته نیز عملکرد خوبی داشتیم.

رحیمی‌زاده تصریح کرد: بازیکنان سپاهان‌نوین از نظر تجربه بازی کردن و از نظر سنی پایین هستند ولی بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند و بعضا می‌‌توانستند پیروز مسابقه باشند، در بعضی از پست‌ها دچار مشکل هستیم و بازیکن نداریم.

سرمربی سپاهان‌نوین در رابطه با تقویت تیم گفت: این به سیاستی که باشگاه تعیین کرده است، مربوط می‌شود، فعلا برنامه‌ای برای جذب بازیکن نداریم، تیم ما یک تیم بومی است، ۹۰ درصد بازیکنان جوان و اصفهانی هستند و فقط ۳ یا ۴ بازیکن غیربومی داریم.


مجید رحیمی‌زاده

گیتی‌پسند ناراضی از وقفه‌های تکراری

کیوان صادقی، سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند در رابطه با شروع مجدد مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه امسال به دلیل شرایطی که تیم ملی داشت، تعطیلات زیادی داشتیم، خیلی سخت بود که از مرداد تا بهمن ماه تنها ۷ بازی انجام داده باشیم؛ تیم‌هایی مثل ما از این موضوع آسیب دیدند و بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما مجبوریم اطاعت کنیم.

وی‌ افزود: بازی تقریبا سختی مقابل سپاهان‌نوین داریم، تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند با تمام وجود می‌جنگند، امیدوارم بتوانیم امتیاز این بازی را کسب کنیم.

صادقی تصریح کرد: حق مسلم باشگاه گیتی‌پسند بود که به برنامه‌ریزی لیگ معترض باشد، هزینه‌ها بسیار سنگین است، بازیکنان زیادی داریم که اصفهانی نیستند و در خوابگاه حضور دارند که طولانی شدن حضور آن‌ها هزینه‌های زیادی را به باشگاه  تحمیل می‌کند.

سرمربی گیتی‌پسند گفت: از طرفی باشگاه هم این موضوع را درک می‌کند که این وقفه برای کمک به تیم ملی بوده است و چاره‌ای به غیر از این نبوده است.

وی ادامه داد: نمی‌توان ورزش و هندبال را پیش‌بینی کرد، اتفاقات عجیب و غریب زیادی رخ می‌دهد؛ تا اینجا عملکرد خوبی داشتیم، ۶ بازی مشکل با تیم‌های بالای جدول داریم، تلاش ما این است که در پایان جزو ۴ تیم برتر باشیم.

صادقی با بیان این که تعدادی از بازیکنان سپاهان‌نوین شاگردان سابق من بودند، خاطرنشان کرد: شاید این احساس را داشته باشند که در گذشته حقی از آن‌ها ضایع شده است، به همین دلیل با تمام توان در این مسابقه ظاهر خواهند شد، انگیزه بیشتری نسبت به ما دارند و سرمربی تیم ملی نیز بر روی نیمکت آن‌ها قرار دارد.

سرمربی گیتی‌پسند در پایان گفت: امیدوارم تا قبل از عید نوروز تعطیلی دیگری نداشته باشیم و باشگاه‌ها دلسرد نشوند، نمی‌دانم در حال حاضر برنامه به چه شکل است و آیا برای‌ مسابقات ساحلی لیگ تعطیل خواهد شد یا خیر.


کیوان صادقی

پایان پیام/۶۳۱۳۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول