اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازیکن هندبال سپاهان: به خودباوری رسیدیم و عملکرد خوبی در نیم‌فصل دوم داشتیم

بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: اگر زودتر به خودباوری رسیده بودیم، می‌توانستیم از همان ابتدای لیگ بدون شکست باشیم اما با عملکرد خوبی که داشتیم، تا حدودی شکست‌های نیم‌فصل نخست را جبران کنیم.

بازیکن هندبال سپاهان: به خودباوری رسیدیم و عملکرد خوبی در نیم‌فصل دوم داشتیم

ثمین کریمی بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: حضورم در لیگ برتر هندبال بانوان و از ۶ سال پیش در سپاهان حضور داشته‌ام و امسال نیز با نظر مثبت کادر فنی در جمع سپاهانی‌ها حاضر شدم.

وی در مورد عملکرد دور از انتظار سپاهان در نیم‌فصل نخست، گفت: برای هر تیمی اتفاق می‌افتد، برای رسیدن به انسجام تیمی و همدلی زمان نیاز است و خداراشکر توانستیم در نیم‌فصل دوم این موضوع را مدیریت کنیم و بدون شکست لیگ را ادامه دهیم.

کریمی در مورد تأثیر تعطیلات نیم‌فصل برای بازگشت سپاهان بیان داشت: تعطیلات لیگ برتر کمک خوبی به تیم ما کرد، افتی که از ابتدای فصل داشتیم را با تمرینات هوازی و بدنسازی جبران و با آمادگی بیشتری نیم‌فصل دوم لیگ را شروع کردیم.

بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان یادآور شد: اگر زودتر به خودباوری رسیده بودیم، می‌توانستیم از همان ابتدای لیگ بدون شکست باشیم اما متاسفانه این اتفاق دیر برای تیم ما افتاد؛ در ادامه و با عملکرد خوبی که داشتیم، تا حدودی شکست‌های نیم‌فصل نخست را جبران کنیم.

وی با اشاره به شانس کسب مدال تیمش خاطرنشان کرد: دید مثبتی نسبت به این موضوع دارم، الان سوم جدول هستیم و فکر می‌کنم بتوانیم نایب‌قهرمان شویم.

کریمی با بیان این‌که از عملکرد شخصی راضی هستم، گفت: تا جایی که توان داشتم سعی کردم برای تیمم مفید باشیم و عملکرد خوبی از خودم به نمایش بگذارم.

بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان همچنین در مورد کیفیت لیگ تصریح کرد: قطعا کیفیت لیگ هر سال بالاتر می‌رود، تیم‌های خوبی در لیگ حضور دارند و رقابت خیلی نزدیک و تنگاتنگ در تیم‌های بالای جدول وجود دارد.

وی در پایان با اشاره به حمایت‌های باشگاه سپاهان بیان کرد: باشگاه به صورت کامل تیم را حمایت کرده و پشت تیم بوده است، امسال تیم بومی است و عملکرد خوبی نشان دادیم، انتظار قرار گرفتن روی سکو نبود اما عملکرد بچه‌ها باعث شده انتظار باشگاه نیز بالا برود.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول