اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انتخابات مشت محکمی بر دهان معاندین و منافقین است

استاندار استان البرز، با بیان اینکه انتخابات مشت محکمی بر دهان معاندین، منافقین، استکبار جهانی است، گفت: هنگامی که می‌بینند ایران اسلامی قدرت و توان دارد و انسجام و وحدت دارد جرات ندارند حرفی بزنند این بیانگر قدرت و عظمت ایران است‌.

انتخابات مشت محکمی بر دهان معاندین و منافقین است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، ظهر امروز در نشست دست‌اندر کاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان نظرآباد که در محل مصلی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه هفتصد و سیزده پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و پونصد میلیارد تومان و هشتصد و پنج اشتغال ایجاد شده است، گفت: امروز این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه کارهای بسیار خوب و ارزشمندی در دولت سیزدهم اتفاق افتاده است، افزود: دولتی که در هر شرایطی تلاش می‌کند وعده‌ها را محقق کند. 

عبدللهی در خصوص هدف از برگزاری جلسه، ادامه داد: مشارکت در انتخابات و حداکثری در انتخابات است. 

وی خطاب به افراد حاضر در جلسه، گفت: شما منتخبین فرماندار، شورای نظارت، سایر دستگاه‌ها، معتمدین مردم هستید که درست‌کاری، امانت‌داری، سلامت‌کاری که ویژگی‌های شما است. 

عبداللهی با طرح این سوال که وظیفه شما چیست؟ آیا فقط به عنوان معتمد و منتخب باید روز جمعه اسفند ماه در شعبات رای حضور داشته باشید؟ گفت: شما به صورت خاص و استثنا فرمایشات مقام معظم رهبری از ابتدا سال گوش کرده‌اید و مقام معظم رهبری هیچ دوره‌ای اینجوری به انتخابات اشاره و تاکید نکردند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند انتخابات تکلیف و حق همه است، تصریح کرد: به تکلیفی که مقام معظم رهبری گفتند باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم و باید به موضوع انتخابات ریشه‌ای نگاه کنیم.

این مقام مسوُول با بیان اینکه انتخابات مظهر قدرت و قوت ملی کشور است، ادامه داد: با اتفاقاتی که در دنیا و منطقه فلسطین و غزه و شهدای غزه شاهد هستیم، باید بیش از گذشته به این قوت ملی، قدرت درون کشوری توجه کنیم.

عبداللهی افزود: انتخابات بروز و ظهور این است که ایران مثل همیشه قدرت و قوت درونی را دارد و این انسجام و وحدت را دارد.

وی گفت: معتمدین، امانت داران شهر و مسوُولین ضمن اینکه باید وظیفه خود را به درستی انجام دهید هر کدوم مدیر انتخابات در ایام پیش رو باشید با برگزاری نشست‌ها، امیدآفرینی، تببین‌ها و توجه به انقلاب و نظام باید مشارکت حداکثری را رقم بزنید.

عبداللهی تصریح کرد: بعضی از مردم از عملکرد مسوُولین افراد ناراضی هستند و یک نقد است اما هیچکسی به نظام، انقلاب، شهدا و جانبازان نظر منفی ندارد و همه نظام و انقلاب را قبول دارند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت استان حدود سه میلیون و نیم است، بیان کرد: حدود یک میلیون نهصد حائز شرایط رای دهندگی در استان هستند.

این مقام مسوُول با بیان اینکه جمعیت شهرستان نظرآباد صد و هفتاد هزار است، تصریح کرد: صد هزار نفر حائز شرایط رای دهندگی هستند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان نظرآباد صد شعبه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اگر هر شعبه ۱۵ عوامل اجرایی داشته باشد یعنی هزار و پونصد نفر عوامل اجرایی داریم. 

عبداللهی با بیان اینکه انتخابات مشت محکمی بر دهان معاندین، منافقین، استکبار جهانی است، گفت: هنگامی که می‌بینند ایران اسلامی قدرت و توان دارد و انسجام و وحدت دارد جرات ندارند حرفی بزنند این بیانگر قدرت و عظمت ایران است‌.

وی با اشاره به اینکه انتخابات کشور و استان را بیمه می‌کند، بیان کرد: کشور را به عنوان توانمند و قدرتمند با انسجام درونی در دنیا معرفی می‌کند.

عبداللهی گفت: مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثارگر تقدیم انقلاب کرده‌اند بنابر این از خواست خود کوتاه نمی‌آیند و با تمام وجود از آن صیانت می‌کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول