اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بهره‌برداری از 150 میلیارد ریال پروژه در سروآباد آغاز شد

به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار و مسوولان شهرستانی، بهره‌برداری از 150 میلیارد ریال پروژه در سروآباد آغاز شد.

بهره‌برداری از 150 میلیارد ریال پروژه در سروآباد آغاز شد

حسن زارعی فرماندار شهرستان سروآباد در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سروآباد اظهار داشت: در گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر 150 میلیارد ریال پروژه و طرح در سروآباد افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل 6 پروژه مهم برق‌رسانی با اعتبار 110 میلیارد ریال شامل سه پروژه برق‌رسانی روستایی و 3 پروژه رفع ضعف ولتاژ بود که توسط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان از محل اعتبارات داخلی شرکت برق هزینه شده بود.

فرماندار سروآباد اضافه کرد: افتتاح 9 باب منزل مسکونی مددجویان بهزیستی در سطح شهرستان سروآباد با اعتبار 15 میلیارد ریال و 2 باب منزل مسکونی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد با اعتبار 6 میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: افتتاح پروژه آسفالت معابر و کوچه‌های شهر سروآباد توسط شهرداری با اعتبار 20 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

زارعی در پایان خاطرنشان کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر و در گرامیداشت 45مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 102 عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار و 40 طرح و پروژه نیز افتتاح می‌شود.

از 12 بهمن تا 22 بهمن سالگرد ورود امام (ره) به میهن اسلامی به نام دهه مبارک فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول