اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۴۰ طرح زیربنایی و خدماتی دهه فجر در سروآباد افتتاح می‌شود

فرماندار سروآباد گفت: در ایام دهه فجر امسال ۴۰ طرح و پروژه در بخش‌های مختلف کشاورزی،‌ برق‌رسانی، گازرسانی، گردشگری، خدمت‌رسانی، کمیته امداد و بهزیستی افتتاح می‌شود.

۴۰ طرح زیربنایی و خدماتی دهه فجر در سروآباد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سروآباد، حسن زارعی فرماندار سروآباد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک فرارسیدن ۴۵مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۰۲ عنوان برنامه در سروآباد برگزار می‌شود که ۳۰ برنامه آن شاخص و به صورت ویژه خواهد بود و ۷۲ برنامه نیز در سطح ۷۲ روستای تابعه شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این ایام مبارک ۴۰ طرح و پروژه در بخش‌های مختلف کشاورزی،‌ برق‌رسانی، گازرسانی، گردشگری، خدمت‌رسانی، کمیته امداد و بهزیستی افتتاح می‌شود.

وی بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه اسرائیل امسال بیش از ۲۶ هزار نفر از مردم مظلوم غزه را به شهادت رسانده و همچنان در حال جنایت است برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بسیار مهم است و بایستی با حضور پرشور مردم و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

فرماندار شهرستان سروآباد با بیان اینکه مدیران و مسئولان شهرستانی در ایام‌الله دهه فجر در بین مردم حضور پیدا کنند، اظهار داشت: بیان دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهاد تببین باید اولویت اول مسئولان شهرستانی باشد و باید تلاش کنیم برنامه های این ایام را در بین مردم و با حضور خود مردم برگزار کنیم.

وی به نقش و جایگاه قشر جوان در جامعه اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان تمام هجمه‌های خود را علیه جوانان ما بکار گرفته‌اند و می‌کوشند جوانان ما را گمراه کنند بیان عملکرد و دستاوردهای انقلاب برای قشر جوان بسیار مهم و ضروری است و باید تلاش کنیم جوانان در انتخابات پیش‌رو نقش حداکثری را داشته باشند.

زارعی به اهمیت انتخابات در آینده کشور اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال عمر با برکت خود تاکنون ۴۱ مورد انتخابات برگزار کرده که بیانگر مردمی‌بودن این نظام و انقلاب است و مردم نقش اول را در آن دارند لذا حضوردر انتخابات یک وظیفه ملی، شرعی، قانونی و دینی و یک حق است.

وی در ادامه بر لزوم کنترل وضعیت بازار تاکید کرد و گفت: بازرسان در این ایام پایانی سال نسبت به کنترل بازار به منظور مقابله با سودجویان اقدام کنند و اجازه ندهند عده‌ای سودجو از معیشت مردم سوء استفاده کنند.
انتهای پیام/2330/77

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول