اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

ثبت جهانی تالاب ایرانی در کنوانسیون بین‌المللی رامسر

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد از ثبت جهانی تالاب برم الوان شهرستان بهمئی در این استان خبر داد.

ثبت جهانی تالاب ایرانی در کنوانسیون بین‌المللی رامسر

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، اسلام جاودان‌خرد مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش‌های فراوانی که توسط تیم مدیریتی استان و سازمان صورت گرفت خوشبختانه تالاب برم الوان بهمئی در کنوانسیون رامسر ثبت بین‌المللی شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک این افتخار بین‌المللی به مردم طبیعت دوست شهرستان بهمئی، افزود: ثبت جهانی این تالاب زمینه را برای دریافت کمک‌های بین‌المللی به تالاب فراهم می‌سازد.

جاودان خرد گفت: کنوانسیون بر حفاظت و بهره‌برداری معقول از تالاب‌ها به‌ویژه در راستای فراهم کردن زیستگاهی برای پرندگان آبزی و کنار آبزی تاکید می‌کند و افزایش نگرش‌ها در تمام ابعاد حفاظت و بهره‌برداری معقول و پایدار از تالاب‌ها را در برمی‌گیرد و تالاب‌ها را در زمره اکوسیستم‌هایی می‌داند که در حفاظت از تنوع زیستی و رفاه جامعه بشری اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

وی ادامه داد: تالاب برم الوان شهرستان بهمئی یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بوده که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول