اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رضاییان: بازی با سوریه را خودمان سخت کردیم و نباید اینطور می‌شد

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تیم سوریه قائلم. بازی را خودمان سخت کردیم و بازی نبود که به استرس برسد.

رضاییان: بازی با سوریه را خودمان سخت کردیم و نباید اینطور می‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس، رامین رضاییان پس از بازی ایران و سوریه اظهار داشت: بازی را خودمان سخت کردیم، اگر از موقعیت‌هایمان به نحو احسن استفاده می‌کردیم بازی به اینجا کشیده نمی‌شد. با این حال این فوتبال است و زیبایی فوتبال همین است. چیزی از ارزش بازیکنان کم نمی‌شود. دیدید که 10 نفره هم سوریه دفاع می‌کرد و از ما همان ترس را داشت.  تیم سوریه خسته شده بود و ما می‌توانستیم از ضد حمله گل بزنیم. خداراشکر در نهایت بازی را بردیم و یک اتفاق خوب رخ داد.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای تیم سوریه قائلم. بازی را خودمان سخت کردیم و بازی نبود که به استرس برسد.من خودم در زمین بودم یک حس خیلی خوب داشتم و می‌دانستم که می‌بریم.دوست نداشتم که بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود زیرا بچه‌ها خسته می‌شوند و ریکاوری سخت است. امیدوارم بدن بچه‌ها خوب ریکاوری بشود و ان شاءالله برای یک بازی سخت آماده شویم.

رضاییان در خصوص بازی با ژاپن اظهار داشت: نمی‌توان هیچ چیزی را پیش بینی کرد. ما بهترین خودمان را می‌گذاریم. انرژی مثبت شما، رسانه‌ها و مردم را می‌خواهیم. چیزی که مهم است ریکاوری و ذهن خوب است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول