اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سرمربی تیم ملی ترامپولین: اردوها یکسال تعطیل بود و ۵ رویداد را از دست دادیم

سرمربی تیم ملی ترامپولین کشورمان گفت: به خاطر تعطیلی یکساله تمرینات، ۵ مسابقه را از دست دادیم.

سرمربی تیم ملی ترامپولین: اردوها یکسال تعطیل بود و ۵ رویداد را از دست دادیم

ماهان باژرنگ سرمربی تیم ملی ترامپولین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص زمان آغاز اردوهای این تیم اظهارداشت: از چهاردهم بهمن اردوی ملی بزرگسالان و از بیست و هفتم بهمن اردو تیم‌های پایه ترامپولین آغاز می‌شود. این اردوها برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیاست که از بیستم اردیبهشت سال آینده آغاز می‌شود.

سرمربی تیم ملی ترامپولین افزود: این رقابت‌ها اهمیت زیادی برای ما دارد. برای اولین بار قرار است مسابقات رده های سنی هم برگزار شود و ما شانس خوبی برای کسب نتیجه در قهرمانی آسیا داریم.

باژرنگ در خصوص سطح ترامپولین ایران عنوان کرد: تلاش ما این بوده که ترامپولین ایران را در سطح مطلوبی حفظ کنیم اما چون حدود یکسال اردو نداشتیم و بچه ها به هیچ مسابقه‌ای اعزام نشدند باید احیا شوند. ما 5 وردکاپ و مسابقات کسب سهمیه را از دست دادیم. برای بهتر شدن ترامپولین نیازمند اردوهای مستمر و امکانات خوب هستیم. پتانسیل خوبی در ترامپولین داریم و قطعا در رقابت‌های قهرمانی آسیا و به خصوص در رده‌های پایه عملکرد قابل قبولی خواهیم داشت.

رئیس شاخه ترامپولین در پایان خاطرنشان کرد: اولین اردوی ما در کیش خواهد بود و دومین اردو هم در قزوین برگزار می‌شود. اینکه بعد از یکسال تعطیلی اردوی تیم ملی ترامپولین آغاز می‌شود جای خوشحالی دارد و امیدوارم اردوها و اعزام‌های تیم ملی ترامپولین ادامه دار باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول