اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ازدواج مددجوی خانم در زندان کاشان

رئیس زندان کاشان با اشاره به برگزاری مراسم عقد مددجوی خانم زندانی در این شهرستان گفت: ازدواج سنت حسنه پیامبر اکرم (ص) است و از این رو هیچ موضوعی نباید به عنوان مانع این سنت حسنه شود.

ازدواج  مددجوی خانم در زندان کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محسن کرمی، رئیس زندان کاشان با اشاره به برگزاری مراسم عقد مددجوی خانم زندانی در این شهرستان اظهار کرد: یک خانم مددجو از مددجویان زندان کاشان که محکومیت سنگینی نیز دارد، با یک آقا آشنا شد و در انتها این ملاقات‌ها منجر به ازدواج این آقا و خانم شد.

وی با بیان اینکه این زوج کاشانی زندگی مشترک خود را در اعیاد ماه مبارک رجب در نمازخانه زندان کاشان آغاز کردند، گفت: ازدواج سنت حسنه پیامبر اکرم(ص) است و از این رو هیچ موضوعی نباید به عنوان مانع این سنت حسنه شود.

کرمی گفت: یکی از مسائل مربوط به شروع یک زندگی مشترک زوجین، مراسم و مقدمات مربوط به آن است در نهایت این ملاقات‌ها منجر به ازدواج این آقا و خانم شد.

رئیس زندان کاشان با اشاره به اینکه  از سوی زندان کاشان برای این زوج هدیه‌ای در نظر گرفته و اهدا شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اتفاقات اخیر مشکل مددجوی خانم برطرف شود و این زوج بتوانند زندگی خوبی را آغاز کنند.

پایان پیام/۳۸۱۳/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول