اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جمع‌آوری 95 میلیارد تومان در گلریزانی در اصفهان

در آیین گلریزان «هلدینگ پتروپالایش اصفهان» که با هدف حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد استان برگزار شد، رقمی معادل 950 میلیارد ریال جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری 95 میلیارد تومان در گلریزانی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به منظور حمایت از جمعیت ۹۰۰ نفره زندانیان جرایم غیرعمد استان اصفهان و ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی، مراسم گلریزان هلدینگ پتروپالایش اصفهان با حضور مدیرعامل، معاونین، کارکنان و نماینده برخی از شرکت‌های اقماری، در محل مجتمع فرهنگی رفاهی شهید منتظری برگزار شد.

در این جشن رهایی در مجموع رقمی معادل ۹۵۰ میلیارد ریال برای اختصاص به امر حسنه آزادی بدهکاران مالی و محکومین به پرداخت دیات ناشی از جرایم غیرعمد در اصفهان جمع‌آوری شد، این میزان از جذب مشارکت‌های مردمی در کشور بی‌سابقه  است.

افزون بر این مبلغ، به شکرانه توفیقات این شرکت در حوزه اقتصاد و توفیقات کارکنان مجموعه در تولید سوخت‌ همسو با استانداردهای روز دنیا بانیان برگزاری گلریزان تعهد کردند مبلغی معادل ۵۰ میلیارد ریال اسفندماه امسال و در ایام ماه مبارک رمضان با هدف کاهش حداکثری زندانیان غیربزهکار تحت حمایت ستاد دیه اصفهان اختصاص دهند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول