اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بیش از 2 هزار دانشجوی لرستانی به راهیان نور اعزام می‌شوند

مسوول بسیج دانشجویی لرستان گفت: با تامین بودجه و همکاری دانشگاه‌ها حدود ۲ هزار دانشجو از استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

بیش از 2 هزار دانشجوی لرستانی به راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، محسن کریمی ظهر امروز در حاشیه نشست خبری برگزاری کنفرانس ملی بیوتروریسم در جمع خبرنگاران، گفت: با اعزام جوانان و دانشجویان به فضای عملیاتی بهترین بستر برای انتقال فضای فکری شهدا فراهم می‌شود.

وی افزود: ۱۸ بهمن اردوی دانشجویی راهیان نور در سراسر استان آغاز می‌شود و تا یکم اسفند ادامه دارد و به صورت جداگانه برای برادران و خواهران اجرایی می‌شود. 

مسوول بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه اعزام‌ها متمرکز نبوده و دانشگاه‌ها بسته به درخواست‌ها اعزام خواهند داشت، گفت: باتوجه به برگزاری انتخابات مجلس و ضرورت حضور دانشجویان در دانشگاه‌ه این اردو‌ها متوقف و از ۱۴ اسفند ماه ار سر گرفته می‌شود و تا ۱۸ اسفند آخرین گروه‌ها اعزام می‌شوند. 

وی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با تامین بودجه و همکاری دانشگاهها حدود ۲ هزار دانشجو به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شوند که عدد قابل توجهی است. 

کریمی با بیان اینکه در کنار اردوی راهیان نور از مراکز علمی منطقه جنوب کشور مانند سد کرخه و نمایشگاه‌هاو ... دانشجویان بازدید خواهند داشت خاطر نشان کرد:  اردوی راهیان پیشرفت را در کنار راهیان نور خواهیم داشت  اما از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۴۰۰ دانشجو از ابتدای سال تا کنون به اردوی راهیان پیشرفت اعزام شده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول