اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کنفرانس ملی دفاع زیستی به میزبانی لرستان برگزار می‌شود

مسؤول بسیج دانشجویی لرستان گفت: نخستین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم با همکاری پدافند غیرعامل و دانشگاه لرستان و دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط ۲۵ بهمن ماه امسال در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

کنفرانس ملی دفاع زیستی به میزبانی لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، محسن کریمی ظهر امروز در نشست خبری کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم در سالن جلسات بسیج دانشجویی این شهرستان اظهار کرد:  نخستین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم با همکاری پدافند غیرعامل و دانشگاه لرستان و دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط ۲۵ بهمن ماه امسال در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود. 

وی افزود: ۱۸۱ مقاله علمی با جایگاه علمی بالا به دبیرخانه کنفرانس ارسال‌ و فراخوان مورد استقبال عموم قرار گرفت و به بهترین مقاله ها جوایزی اهدا مرکز تحقیقات می‌شود.

مسوول بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه کارگاه های آموزشی  به تعداد محور‌های همایش برگزار می‌شود، افزود: بعد از این همایش مرکز تحقیقات بیوتروریسم در لرستان راه‌اندازی می‌شود تا از ثمرات این همایش بهره ببریم.

کریمی با اشاره به اینکه ماموریت شماره یک بسیج دانشجویی امسال تشکیل قرارگاه انتخاباتی بوده است، گفت: هدف از این قرارگاه تبیین مسائل کشور به ویژه برای جوانان است.

وی افزود: این قرارگاه در راستای مماس بودن مجموعه بسیج دانشجویی با انتخاب با هدف افزایش مشارکت در انتخابات برقرار شده است چرا که انتخابات مجرای انتقال حاکمیت مردم بر مردم است و  از طریق افزایش مشارکت مردم این مردم سالاری دینی محقق می شود. 

کریمی عنوان کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، گده‌های فکری، مخاطرات دانشجویی، نشست‌های بصیرتی، برنامه‌های با مردم شهر، وعده‌خوانی، کارنامه‌خوانی،  مناظرات کاندیداها و ... در این قرارگاه مورد تأکید قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول