اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۷ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شاهرود و میامی افتتاح می‌شود

مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه شاهرود گفت: هم‌زمان با دهه فجر امسال، هفت پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شاهرود و میامی افتتاح می‌شود.

۷ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شاهرود و میامی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمدتقی توحیدی‌نیا، مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه شاهرود پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم‌زمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، هفت پروژه عمرانی و زیرساختی با اعتبار حدود ۲۰۹ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان شاهرود و میامی آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: اجرای شبکه آب در واحدهای کارگاهی با هزینه ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، شبکه روشنایی و برق با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال و شبکه آبیاری قطره‌ای با مبلغ هشت میلیارد ریال ازجمله پروژه‌هایی است که در شهرک صنعتی شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه شاهرود بیان کرد: پروژه عمرانی تأمین آب برای ناحیه صنعتی بیارجمند با هزینه ۳۰ میلیارد ریال در زمره پروژه‌های قابل‌افتتاح است.

توحیدی‌نیا تصریح کرد: اجرای شبکه روشنایی و پست هوایی با اعتبار حدود ۲۵ میلیارد ریال و تأمین آب با مبلغ ۶۱ میلیارد ریال از پروژه‌های هستند که در دهه فجر ۱۴۰۲ در ناحیه صنعتی کالپوش افتتاح می‌شود.

پایان پیام/۲۵۶۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول