اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فعالیت ۸۶ مشاور در کلینیک کسب و کار استان سمنان

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از فعالیت ۸۶ مشاور در کلینیک کسب و کار استان سمنان خبر داد.

فعالیت ۸۶ مشاور در کلینیک کسب و کار استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی رحمانیان، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: سایت اینترنتی کلینیک کسب و کار استان سمنان با نشانی www.sem-clinic.com راه‌اندازی شد و امکان برخورداری از اطلاعات مختلف در مورد خدمات این کلینیک را در اختیار مشاوران صنعتی و کارآفرینان قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: در سایت کلینیک کسب و کار استان سمنان، چهار فعالیت اصلی شامل تجارت و بازرگانی، فنی و مهندسی، اتوماسیون و هوش مصنوعی و انرژی و آب تعریف شده و مراجعان می‌توانند با ثبت‌نام در این سایت، از خدمات آن بهره‌مند شوند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: در حال حاضر، کلینیک کسب و کار استان سمنان با داشتن ۸۶ مشاور شامل ۶۳ مشاور حقیقی و ۲۳ مشاور حقوقی مشغول فعالیت است.

رحمانیان تصریح کرد: مشاوران کلینیک کسب و کار استان سمنان در قالب تیم‌های عارضه‌یابی، توسعه نظام مدیریت، سرمایه‌گذاری و تامین مالی، حقوقی سیاستگذاری، توسعه محصول و فناوری، بازاریابی و بازرگانی، زیرساخت، فناوری اطلاعات و آماده‌سازی بنگاه‌ها برای ورود به صنعت فعالیت دارند.

پایان پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول