اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انجام 300 کیلومتر عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز بارش‌ها 300 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان برف‌روبی و همچنین به ۲۰۰ خودروی گرفتار در جاده‌ها امدادرسانی شد.

انجام 300 کیلومتر عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

روح‌الله غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری جاده‌ای و گزارش‌های رسیده از گروه‌های مستقر در راهدارخانه‌ها و گشت‌های سیار از صبح امروز چهارم بهمن‌‌ماه بارش برف در محور کوهرنگ ـ بازفت و گردنه‌های چری و شاه‌منصوری آغاز شد و بارش باران چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت.

 مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: همزمان با آغاز بارش‌ها به ۲۰۰ خودروی گرفتار در جاده‌های استان امدادرسانی انجام شده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تردد در تمام محورهای ارتباطی استان عادی و روان است و راهداران مشغول برف‌روبی و شن و نمک پاشی در محورها و گردنه‌های برف‌گیر هستند.

غلامی عنوان کرد:  اسکان ۳۵ مسافر در راهدارخانه، ۳۰۰ کیلوکتر برف‌روبی و پاشیدن ۱۵۰ تن شن و نمک در محورهای کوهرنگ و بازفت هم از دیگر اقدامات راهداری است.

وی تصریح کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، حوزه حمل ونقل، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها و مشکلات راه‌ها مطلع شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول