اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رفع 4 نقطه حادثه‌خیز در بخش بلداجی

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۷۰ کلیومتر خط‌کشی معابر و جاده‌ها، نصب ۶۳۳ عدد تابلوهای انتظامی، اخطاری و ۴۰۰ عدد نیوجرسی و رفع چهار نقطه حادثه‌خیر از جمله اقدامات انجام شده در بخش بلداجی است.

رفع 4 نقطه حادثه‌خیز در بخش بلداجی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روح الله غلامی ظهر امروز در شورای اداری بلداجی در خصوص اقدامات انجام شده اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه حمل و نقل از مجموع ۶۰ شرکت فعال در استان ۲۱ شرکت در بروجن فعالیت می‌کند و از مجموع ۵۰ شرکت مسافربری نیز ۱۰ شرکت در این شهرستان فعال است.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: از مجموع پنج میلیون تن باری که از استان بارگیری می‌شود، ۲ تن از شهرستان بروجن بارگیری شده و به اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: ۳۸۰ کیلومتر راه در حوزه شهرستان بروجن واقع شده است که از این میزان ۲۱۳ کیلومتر راه اصلی و ۱۷۰ کیلومتر راه روستایی است.

غلامی عنوان کرد: بروجن جز هفت شهرستانی است که هیچ جاده روستایی خاکی در آن وجود ندارد و رسالت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در روستاهای این منطقه مربوط به کیفی‌سازی و روکش آسفالت است.

وی بیان کرد: روکش ۲۸ کیلومتر آسفالت روستایی در طول دولت سیزدهم انجام شد که هشت کیلومتر آن در بلداجی واقع شده است.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ۲۷۰ کلیومتر خط‌کشی معابر و جاده‌ها، نصب ۶۳۳ عدد تابلوهای انتظامی و اخطاری، نصب ۴۰۰ عدد نیوجرسی، رفع چهار نقطه حادثه‌خیر، نصب ۱۰ عدد چراغ‌های چشمک‌زن به طول ۲ کیلومتر در نقاط حادثه خیز نیز از جمله اقدامات راهداری در بلداجی است.

وی در پایان با اشاره به مطالبات مردم در خصوص احداث راهدار‌خانه چغاخور، گفت: مشکلی در ساخت وساز این اداره وجود ندارد چرا که تامین اعتبار و همچنین مجوز را دریافت کرده‌ایم و فقط در مورد زمین مشکلاتی وجود دارد که نیازمند پیگیری این اداره است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول