اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

2 هزار دانشجو از استان قزوین به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: امسال 2 هزار نفر از دانشجویان استان عازم اردوی راهیان نور می‌شوند.

2 هزار دانشجو از استان قزوین به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

ابوذر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قزوین از اعزام دانشجویان استان قزوین به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: اعزام کاروان‌ راهیان نور در سال گذشته با استقبال بالای دانشجویان در سراسر کشور مواجه بود به طوریکه با افزایش 2 الی 3 برابری آمار اعزام‌ها حدود 76 هزار دانشجو از سراسر کشور راهی این اردوها شدند.

وی افزود: این آمار در استان قزوین هم طی سال ۱۴۰۱ قابل توجه بود و با استقبال حدود 2.5 برابری تعداد دانشجویان، بیش از یک هزار و 100 دانشجوی قزوینی به راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده امسال حداکثر آمار اعلام شده جهت اعزام کاروان‌های دانشجویی راهیان نور 2 هزار نفر اعلام شده است و باتوجه به شروع ماه مبارک رمضان و برگزاری انتخابات در اسفند ماه پیش‌بینی شده که این اردوها 10 روز پیش از انتخابات به اتمام برسد.

این مسوول با اشاره به تاریخ اعزام کاروان های راهیان نور گفت: دانشجویان خواهر 23 الی 27 بهمن ماه و دانشجویان برادر 28 بهمن الی 2 اسفند به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند که بازدید از نمایشگاه هوافضا و پتروشیمی از برنامه‌های جانبی پیش‌بینی شده برای دانشجویان است.

محمدی در پایان گفت: امسال با همکاری مجموعه سپاه و دانشگاه‌های استان میزان هزینه دریافتی از دانشجویان جهت ثبت‌نام اردوی راهیان نور حدود 250 هزار تومان می‌باشد و با توجه به شروع ثبت‌نام از نیمه دی ماه، علاقمندان برای شرکت در این اردوها می‌توانند به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول