اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رالی خانوادگی راهیان نور از قزوین تا خوزستان برگزار می شود

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از برگزاری اولین رالی خانوادگی راهیان نور به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر شهید رضا حسن پور خبر داد.

رالی خانوادگی راهیان نور از قزوین تا خوزستان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمدالله آشوری اظهار کرد: نخستین رالی خانوادگی راهیان نور در کشور به مناسبت یادبود سردار سرلشکر شهید رضا حسن‌پور از استان قزوین آغاز و تا قدمگاه شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس در استان خوزستان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان از ۹ اسفندماه به مدت سه روز و در مسیر بین ۲ استان قزوین و خوزستان از برخی یادمان های شاخص دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید خواهند داشت و در نهایت مسابقه غروب روز پنج شنبه ۱۱ اسفند ماه در کربلای ایران یعنی شلمچه به اتمام خواهد رسید.

این مسئول افزود: متقاضیان حضور در این رالی خانوادگی و مذهبی می توانند برای ثبت نام تا پایان وقت اداری روز یکشنبه هفتم اسفند ماه به سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه شهرستان مراجعه نمایند و یا با عضویت در کانال@khorooqazvin در پیام رسان ایتا در این مسابقات ثبت نام کنند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه، به برگزیدگان این رالی مذهبی، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، عنوان کرد: برگزیدگان این مسابقه علاوه بر اهدای کاپ و حکم قهرمانی، از جوایز مادی نیز بهره‌مند خواهند شد. جوایز برگزیدگان تیم اول چهار میلیون تومان، تیم دوم ۳ میلیون تومان، تیم سوم ۲ میلیون تومان و تیم‌های چهارم و پنجم هرکدام یک تومان خواهد بود.

آشوری بیان کرد: برای ارتقاء سطح کیفی مسابقات، یک جلسه توجیهی و آموزش نقشه خوانی روز دوشنبه ۸ اسفند ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار خواهد شد، لذا تمامی شرکت کنندگان می بایست در این برنامه حضور پیدا کرده و ضمن دریافت شماره مسابقات، کارت شناسایی و برچسب های مسابقات نسبت به شرایط مسابقه توجیه شوند.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این مسابقه در مسیر راهیان‌نور، افزایش نشاط و شادی خانواده‌ها و همچنین آشنایی با مسیر راهیان‌نور، زنده نگه‌داشتن فرهنگ شهادت، مقاومت و جهاد تبیین است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول