اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بازدید معاون وزیر کشور از چند واحد تولیدی کرمانشاه

معاون اقتصادی وزیر کشور و استاندار کرمانشاه از چند واحد تولیدی بازدید کردند و پیگیری رفع موانع رشد تولید آن‌ها شدند.

بازدید معاون وزیر کشور از چند واحد تولیدی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن کوشش‌تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در جریان سفر ۲ روزه خود به استان کرمانشاه از چندین واحد تولیدی دیدن کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های آنان قرار گرفت.

معاون اقتصادی وزیر کشور و استاندار کرمانشاه از شرکت مجتمع کشت و صنعت روغن نباتی ماهیدشت کرمانشاه(نازگل)، کارخانجات گروه صنعتی شکری و بهساز غذای زاگرس(اوکادو) بازدید کردند و پیگیری رفع موانع رشد تولید آن‌ها شدند.


*بازدید معاون وزیر کشور از چند واحد تولیدی کرمانشاه


کوشش‌تبار در حاشیه این بازدیدها در گفت‌وگو با سرمایه‌گذاران و مدیران آن‌ها در جریان وضعیت و جزئیات تولید و مشکلات کارخانه‌ها قرار گرفتند.

  کارخانه نازگل با امکان تولید انواع روغن، برای ۷۰۰ نفر اشتغالزایی کرده است و روزانه ظرفیت استحصال ۲ هزار تن دانه روغنی را دارد. مجموعه کشت و‌ صنعت ماهیدشت در پنج استان خوزستان، سمنان، کرمانشاه، مازندران و تهران در حال فعالیت است.

گروه صنعتی شکری در شهرستان هرسین، شامل شرکت‌های جهان فولاد غرب (تولید کننده تیرآهن، نبشی و ناودانی)، سیما فولاد جهان (با ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن میلگرد)، جهان صنعت کرمانشاه (با هدف طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی ماشین آلات صنعتی)، مجتمع ذوب آهن بیستون و جهان بار فولاد است و برای بیش از ۱۳۰۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

شرکت بهساز غذای زاگرس(اوکادو) هم تولید و صادرکننده انواع کنسروهای غیر گوشتی و کمپوت است که در شهرک صنعتی فرامان قرار دارد.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول