اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

انجام ۵۲۰ کیلومتر عملیات آسفالتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

سید شهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۲۰ کیلومتر در محورهای مواصلاتی، عملیات آسفالتی انجام‌شده است.

انجام ۵۲۰ کیلومتر عملیات آسفالتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

سید شهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه عملیات آسفالتی شامل: ۲۷۸ کیلومتر در محورهای شریانی، ۱۲۷ کیلومتر در محورهای فرعی و ۱۱۵ کیلومتر در محورهای روستایی بوده که ۲۹۴ کیلومتر عملیات رگلاژی و ۲۲۶ کیلومتر رویه نهایی است.

 وی درباره تناژ آسفالت مصرفی افزود: طی ۱۰ ماهه سال‌جاری ۵۷۸ هزار و ۴۲۹ تن آسفالت به‌صورت امانی و پیمانی مصرف‌شده که از این تناژ، ۵۶۳ هزار تن پیمانی و بیش از ۱۵ هزار تن امانی بوده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ۱۰ ماهه سال‌جاری ۵۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه روکش حفاظتی (اسلاری‌سیل)، ۴۳ کیلومتر لکه‌گیری آسفالتی صورت گرفته است.

وی درباره عملیات آسفالتی در محورهای روستایی ادامه داد: ساخت و آسفالت ۸۲ کیلومتر از راه‌های روستایی و ۵۸ کیلومتر زیرسازی تا مرحله انجام پریمکت انجام‌شده است.

کهریزی با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی خاطرنشان کرد: مؤثرترین شرایط برای حمل‌ونقل آرام و ایمن، داشتن یک‌رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و ازجمله اهداف ما مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

وی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی این اداره کل با هم‌وطنان است و می‌تواند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و... را به‌صورت شبانه‌روزی مطرح و پیگیری کنند.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول