اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تمام تلاش برای سهولت در تکمیل پروژه‌ها انجام می‌دهیم

سید شهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز دوشنبه 11 دی‌ماه در جلسه جلسه هم‌اندیشی با پیمانکاران و مشاوران پروژه‌های عمرانی حوزه راهداری استان کرمانشاه گفت: تمام تلاش برای رعایت اصل کیفیت بالای ساخت‌وساز، سهولت در اجرای پروژه‌های عمرانی راهداری را انجام می‌دهیم.

تمام تلاش برای سهولت در تکمیل پروژه‌ها انجام می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز دوشنبه 11 دی‌ماه در جلسه جلسه هم‌اندیشی با پیمانکاران و مشاوران پروژه‌های عمرانی حوزه راهداری استان کرمانشاه اظهار کرد: پیمانکاران و مشاوران بازوان اجرایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح استان بوده و وظیفه سنگینی در جهت آبادانی بر دوش دارند.

وی با تأکید بر رعایت مشخصات فنی در اجرای پروژه‌ها از سوی پیمانکاران و مشاوران افزود: رعایت مشخصات فنی از سوی پیمانکاران و مشاوران در پروژه‌های اجرایی سبب خواهد شد تا پروژه‌ها از کیفیت بالای ساخت‌وساز برخوردار شوند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در راستای مطالبات پیمانکاران از پروژه‌های اجراشده و در دست اجرا با روان‌سازی مراحل تهیه و بررسی صورت‌وضعیت‌های پیمانکاران و ارائه کارکردهای نهایی توسط پیمانکار اقدام به تهیه لیست قطعی مطالبات پیمانکاران و مشاوران نموده و پیگیر امورات مربوطه بوده تا در صورت تخصیص اعتبار لازم از محل بودجه پروژه‌های عمرانی به پرداخت و تسویه اقدام نماید.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را در حوزه‌های مختلف در جهت رفع مشکلات و گره‌های اداری پیمانکاران به نحو مطلوب انجام خواهد داد تا پیمانکاران و مشاوران بتوانند با خیالی آسوده‌تر و با تمرکز بیشتر بر روی پروژه‌ها طبق برنامه‌های زمان‌بندی‌شده نسبت به تکمیل پروژه‌ها اقدام و آماده بهره‌برداری نمایند.

کهریزی خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه آمادگی کامل جهت استقبال از نقطه نظرات و پیشنهاد‌های سازنده و مؤثر پیمانکاران و مشاوران در اجرای مدیریت راهبردی پروژه‌ها را دارد تا در سایه همکاری، تعامل و همدلی شاهد پیشرفت پروژه‌های عمرانی باشیم.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول