اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۶ کانال تبلیغاتی داوطلبان مجلس در کرمانشاه راه‌اندازی شد

آئین افتتاح کانال‌های تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه با حضور مسوولان برگزار شد.

۶ کانال تبلیغاتی داوطلبان مجلس در کرمانشاه راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آئین افتتاح کانال‌های تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه امروز با حضور حجت‌الاسلام غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، حجت‌الاسلام مفید رئیس دفتر شورای نگهبان استان، شعبانی رئیس ستاد انتخابات استان، موسوی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، فرمانداران و دیگر مسوولان استانی برگزار شد.

مردم استان کرمانشاه از ۶ حوزه انتخابیه(کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، سنقر، قصرشیرین، کنگاور) ۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند و هر حوزه انتخابیه استان یک کانال انتخاباتی خواهد داشت که تبلیغات کاندیداها در یک هفته مهلت تبلیغات انتخاباتی را پخش خواهد کرد.

۶ کانال تبلیغاتی طاق‌وسان(کرمانشاه)، مرصاد(اسلام‌آبادغرب)، شاهو(اورامانات و پاوه)، مادیان‌کوه(سنقر)، بازی‌دراز(قصرشیرین) و امروله(کنگاور) راه‌اندازی شد و از امروز کرمانشاه، پاوه، روانسر، جوانرود، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین، کنگاور، صحنه و سنقر وکلیایی تحت پوشش شبکه‌های تبلیغاتی قرار گرفتند و ۲ شهرستان باقی‌مانده هرسین و ثلاث باباجانی نیز تا هفته آینده تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

از هم‌اکنون تا پیش از آن هم، هر کانال روزی ۲ ساعت برنامه انتخاباتی و معرفی شهرستان‌های آن حوزه را پخش خواهد کرد.

*فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای نامزدها در صدا و سیما

موسوی، مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه در این خصوص، اظهار کرد: رسانه ملی در راستای تحقق شعار عدالت‌گستری و عدالت رسانه‌ای اقدام به راه‌اندازی ۲۰۰ کانال تلویزیونی کرده تا داوطلبان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را به سمع و نظر مردم حوزه انتخابیه خود برسانند.

وی سهم استان کرمانشاه از ۲۰۰ کانال تبلیغاتی کشور را ۶ کانال اعلام کرد و گفت: نامزدها برای حضور در برنامه‌ها باید از طریق سامانه ستاد تبلیغات به نشانی em1402.ir ثبت‌نام کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه در خصوص مدت زمان برنامه نامزدها، تصریح کرد: داوطلبان ۲۰ دقیقه فرصت دارند با استفاده از طرفیت رسانه برنامه‌های خود را بیان کنند.

وی اظهار کرد: بسته‌ تولید محتوی کانال‌های تبلیغاتی براساس زیست بوم، مولفه‌های فرهنگی و اجتماعی، مشاهیر و جذابیت‌های منطقه حوزه انتخابیه تهیه خواهد شد.

موسوی از انتخابات به عنوان یک امر بسیار مهم یاد کرد و گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است که با این امکان فراهم شده در صدا و سیما و دنبال کردن برنامه‌های و دیدگاه نامزدها، می‌توان به انتخاب افراد کمک کند.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول