اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ستاد امر به معروف و نهی از منکر حامی خدمات رسانی به مردم و امید آفرینی است

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: ستاد امربه معروف و نهی از منکر حامی اصلی دستگاه‌های حاکمیتی برای خدمات رسانی به مردم و امید آفرینی در جامعه اسلامی است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر حامی خدمات رسانی به مردم و امید آفرینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان ؛ حجت الاسلام محسن مظاهری، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان در جلسه مشترک اعضای این ستاد با مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان اظهار داشت: ماهیت ستاد امربه معروف و نهی از منکر مردمی است و بزرگترین مجموعه ای که با جریان مردمی در مطالبه گری و احیای فریضتین تلاش می کند مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر است.

وی تصریح کرد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر در بیش از ۵۰ شهر استان فعال است و جلساتی با ائمه جمعه استان  با موضوعات آشنایی با قوانین امربه معروف و همچنین جایگاه ستاد و جریان ساز بودن ستاد امربه معروف ونهی از منکر در شهرها برگزار شده است.

مظاهری بیان کرد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر حامی اصلی دستگاه های حاکمیتی برای خدمات رسانی به مردم و امید آفرینی در جامعه اسلامی است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: گشت ارشاد مسؤولین در ستاد امربه معروف و نهی از منکر با همکاری و تعامل با بازرسی استانداری اصفهان و معاونت امنیتی وسیاسی فرمانداری شهرستان اصفهان به صورت جدی فعال است و عملکرد مدیران مورد بررسی قرار گرفته و تاکنون با همکاری بازرسی استانداری مدیرانی جابجا شده اند.

وی افزود: در برخی از نهادها ترک فعل‌هایی صورت گرفته که تذکر داده شده است.

مظاهری بیان داشت: گزارشات مردمی را با جدیت از طریق دستگاه های بالادستی پیگیری می کنیم و در مبارزه با فساد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد که در این راستا از ظرفیت مجمع رهروان امربه معروف با هم افزایی استفاده کرده ایم.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی گفت: در راستای ارتقاء بینش مسؤولین و کارمندان دستگاه های حاکمیتی و گروه‌های مردمی دوره آموزشی آشنایی با امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است. 

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول